ورزشگاه‌های مجهزی در این دولت افتتاح شد؛

سلطانی‌فر: پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت بهره‌برداری قرار دارند

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۵:۴۹
کد خبر: ۷۸۹۴۳۰
سلطانی‌فر: پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت بهره‌برداری قرار دارند
وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه در این دولت حدود 1300 پروژه ورزشی به مرحله اجرا رسیده است و سرعت پیشرفت ساخت پروژه‌ها بیشتر شده و اگر منابع لازم تامین شود به موقع این پروژه‌ها را به مرحله افتتاح خواهیم رساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست کمیسیون‌های مجلس درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی ورزش صحبت کرد.

سلطانی فر گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی ورزشی کشور در این مدت توانستیم چند ورزشگاه مدرن و مجهز از جمله 50 هزار نفری پارس  شیراز و نقش جهان اصفهان را افتتاح کنیم. ورزشگاه ارومیه و زنجان نیز در صورت تامین اعتبار به زودی افتتاح خواهیم کرد. 10 پروژه 6 هزار نفری نیز که قدمت آنها به پانزده سال می‌رسد و با وجود همه محدودیت‌هایی که داشتیم تا پایان سال این پروژه ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: سه پیست دوچرخه‌سواری در دست احداث داشتیم که پیست کرمان در ماه پیش افتتاح شد و رشت و ساری نیز به زودی افتتاح خواهد شد. همچنین تعدادی استخرهای بزرگ را نیز افتتاح کردیم. با منابعی که به بخش عمرانی اختصاص می‌دهند قصد ما این است که پروژه‌های بالای 70 درصد را پیشرفت فیزیکی داشته‌اند را افتتاح کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه در این دولت حدود 1300 پروژه ورزشی به مرحله اجرا رسیده است و سرعت پیشرفت ساخت پروژه‌ها بیشتر شده و اگر منابع لازم تامین شود به موقع این پروژه‌ها را به مرحله افتتاح خواهیم رساند. یکی از اتفاقات خوب در حوزه ورزش که در برنامه ششم توسعه مصوب شد بحث اختصاص 27 صدم درصد بخش مالیاتی است که به وسیله آن کمک خوبی به ورزش و بحث اشتغال جوانان خواهد شد.سعی ما این است که بهترین امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز