سیدمهدی قیاسی:

نقطه عطف ورزش بانوان بعد از انقلاب است/ با وجود امکانات کمتر نتایج بهتری حاصل شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۷۹۲۵۵۷
نقطه عطف ورزش بانوان بعد از انقلاب است/ با وجود امکانات کمتر نتایج بهتری حاصل شد
پیشکسوت ورزش خراسان گفت: پیش از انقلاب بانوان محدودیت پوشش نداشتند اما رشد ورزش بانوان مربوط به بعد از انقلاب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمهدی قیاسی پیشکسوت خراسانی درخصوص وضعیت پیشرفت ورزش پس از انقلاب اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: رشد و توسعه ورزش در کشورمان نسبت به قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی فوق العاده بوده است و در اغلب رشته‌های ورزشی توانسته‌ایم به موفقیت‌های قابل توجهی همراه با عناوین جهانی، المپیک‌های آسیایی و جهانی برای کشور عزیزمان، ایران اسلامی کسب کنیم.

پیشکسوت ورزش خراسان رضوی ادامه داد: قطعا این موفقیت و توسعه ورزش کشورمان محصول نگاه ویژه مسئولین، مدیران، مربیان و دست اندر کاران بعد از انقلاب بوده که با نگرش و اهمیت دادن به این پدیده جهانی توانستیم نام ایران را در میان نام سایر کشورهای صاحب نام در ورزش جهان حتی در سطح المپیک‌های جهانی مطرح کنیم.

وی با تأکید براین موضوع که نیمی از امکانات سخت افزاری و حمایت‌هایی که سایر کشورها دارند در اختیار ورزشکاران ایرانی است، خاطرنشان کرد: ایران با همین امکانات توانسته در ورزش جهان و برخی رشته‌ها در بالاترین مکان قرار بگیرد زیرا این علاقه و استعداد و میل به موفقیت در میان جوانان و ورزشکاران ایرانی در عمل به خوبی مشاهده می شود.

قیاسی تصریح کرد: این علاقه و اشتیاق شایسته است‌ که زیر ساخت‌ها و اماکن ورزشی همراه با ارائه آموزش‌های پیشرفته در ورزش را نیز برای بالا بردن سطح آگاهی و دانش مدیران و مربیان ما همراه با نحوه مدیریت کاربردی در ورزش کشورمان اجرایی کنیم .

پیشکسوت ورزش خراسان رضوی درخصوص وضعیت ورزش بانوان اظهار کرد: ورزش بانوان از نظر من یک جهش فوق العاده داشته حتی موفقیت ورزش بانوان نسبت به قبل انقلاب که رشته های ورزشی بیشتری داشتیم و از نظر پوشش محدودیتی وجود نداشت قابل قیاس نیست اگر قدری بیشتر به ورزش بانوان توجه شود هم پای آقایان حمایت شوند می توانیم در جهان هم نام آور باشیم.

وی درخصوص خصوصی سازی باشگاه‌ها عنوان کرد: باید راه‌های ورود بخش خصوصی به ورزش کشور هموار شود دولت امتیازی در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا شرایط تیم داری مهیا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز