محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشته‌های تیروکمان و تیراندازی در آینده به فدراسیون نابینایان اضافه می‌شود/ می‌توانیم در مسابقات پاراالمپیک تک‌رقمی شویم

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۶:۳۳:۱۱
کد خبر: ۷۹۲۸۳۴
رییس فدراسیون نابینایان گفت: به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی کشور به شکل غیر متمرکز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مظلومی، رییس فدراسیون نابینایان درباره وضعیت حوزه ورزش نابینایان در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ورزش بانوان شکل گرفت و به موفقیت رسید. ابتدا فقط در رشته گلبال فعالیت می‌کرد اما رفته رفته به 9 رشته ورزشی در بخش بانوان رسیده است.

وی ادامه داد: در بخش آقایان 9 رشته ورزشی و در بخش بانوان هم 5 رشته ورزشی وجود دارند. در رشته‌های گلبال، دوومیدانی، شنا و جودو توانستیم به افتخارات بسیاری برسیم. رشته‌های تیروکمان و تیراندازی در آینده به فدراسیون نابینایان اضافه می‌شود. به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی کشور به شکل غیر متمرکز برگزار می‌شود.

مظلومی با تاکید بر اینکه برای کسب سهمیه پاراالمپیک سال آینده مسابقات مناسبی در پیش خواهیم داشت، گفت: برای کسب سهمیه پاراالمپیک آبان ماه به مسابقات پرتغال اعزام شدیم و در سال آینده برای کسب سهمیه به مسابقات برون مرزی اعزام خواهیم شد. در بازی‌های آسیایی توانستیم جایگاه خود را ارتقا بدهیم و در مسابقات پاراالمپیک هم دور از انتظار نیست که تک رقمی شویم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز