شایان مصلح:

می‌خواهند با این حرف‌ها موفقیت‌های پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار بدهند

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۲:۴۳
کد خبر: ۷۹۳۷۴۱
می‌خواهند با این حرف‌ها موفقیت‌های پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار بدهند
مدافع چپ شمالی پرسپولیس مدعی است این تیم در ادامه فصل و با توجه به تقویت در نقل و انتقالات مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،شایان مصلح که در نیم فصل موفق شد با بازگشت به ترکیب سرخپوشان نمایش موفقی در سمت چپ دفاعی این تیم از خود به جا بگذارد، خود را برای نیم فصل دوم و ماجراجویی دوباره با توجه به رقابت شدید در خط دفاعی تیم آماده کرده است.

او در خصوص نیم فصلی که با حضور تیمش در جمع مدعیان به پایان رسید گفت: نیم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با نفراتی که از فصل قبل برای‌مان باقی مانده بود سعی کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم بر خلاف انتظاری که هواداران داشتند عمل کردیم و توانستیم یک نیم فصل را بدون باخت پشت سر بگذاریم و شرمنده هواداران نشویم. در کل این نیم فصل برای ما بسیار سخت اما شیرین گذشت و خوشبختانه در کورس قهرمانی هم حضور داریم و تلاش خواهیم کرد تا این روند را حفظ کنیم و در پایان به قهرمانی برسیم.

وی با تمجید از تلاش هم‌تیمی‌هایش در نیم فصل اول و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما نتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم و نیم فصل را در رده‌های آخر لیگ به پایان برسانیم اما دیدید که با تدابیر کادرفنی و همتی که بچه‌ها از خود نشان دادند بر خلاف نظر خیلی‌ها در رده‌های بالا هستیم و با توجه به هماهنگی که بین بازیکنان وجود داشت توانستیم به اهداف خود برسیم و از این بابت خدا را شاکر هستیم.

مصلح که بعد از مدتی نیمکت نشینی توانست به ترکیب اصلی بازگردد و رضایت برانکو ایوانکوویچ را جلب کند درخصوص شرایطش در نیم فصل اول گفت: امسال نسبت به سال گذشته خیلی بیشتر بازی کردم و توانستم بیشتر در برنامه‌های کادرفنی قرار بگیرم و به یار فیکس پرسپولیس تبدیل شوم. خودم دوست دارم بیش از این بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و بتوانم با نظر مثبت آقای برانکو بهترین عملکردم را برای پرسپولیس داشته باشم.

مدافع چپ سرخپوشان با انتقاد از هجمه شکل گرفته علیه تیم گفت: این صحبت‌ها نشات گرفته از ضعف افراد است و واقعا این مسائل درست نیست. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و اجتناب ناپذیر است و همیشه رخ می‌دهد؛ اما اگر بخواهیم این اشتباهات را به جای دیگری ربط بدهیم نشات گرفته از ضعف دیگران است. ما از اشتباهات داوری ضرر هم کرده‌ایم اما هیچگاه این گونه مسائل را مطرح نکردیم زیرا اعتقاد داریم داوری گاهی به نفع ما خواهد بود و گاهی به ضررما. کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند چون نمی‌توانند در زمین مسابقه به گرد پای پرسپولیس برسند می‌خواهند با این حرف‌ها موفقیت‌های ما را تحت‌الشعاع قرار بدهند که نشان از ضعف آن‌هاست.

وی با اشاره به بالا گرفتن رقابت در ترکیب اصلی با حضور بازیکنان جدید گفت: این مسئله درست است که بازیکنان جدید در ابتدای حضورشان از هماهنگی لازم برخوردار نخواهند بود اما با اردویی که در پیش رو داریم می‌توانیم تا حد زیادی این مشکل را حل کنیم و امیدوارم بازیکنن جدید بیشتر کمک کنند تا هر چه سریعتر به هماهنگی مدنظر کادرفنی برسند و پرسپولیس را بیش از گذشته قدرتمند کنند.

مصلح با اشاره به مصدومیتش که در نیم فصل اول به شدت او را درگیر کرده بود گفت: مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ داشتم به طور کامل بر طرف شده و جای نگرانی نیست اما یک مصدومیت از ناحیه لگن دارم که هر چند وقت یک بار من را اذیت می‌کند و باعث می‌شود درد شدیدی را تحمل کنم. امیدوارم در این تعطیلات با تدابیر کادرپزشکی این مشکل را حل کنم و با آمادگی کامل در خدمت پرسپولیس باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز