بازی‌های تدارکاتی عیار بازیکنان را مشخص می‌کند؛

مهینی: سه مرحله اردو تا زمان اعزام به لائوس برگزار می‌کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۵:۴۵
کد خبر: ۷۹۳۸۷۴
مهینی: سه مرحله اردو تا زمان اعزام به لائوس برگزار می‌کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان معتقد است برگزاری بازی های تدارکاتی علاوه بر کسب آمادگی و هماهنگی، عیار تیم را مشخص می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: به دلیل امتحانات بازیکنان، به مدت 1 ماه اردوهای تدارکاتی برگزار نمی شود. بعد از پایان امتحانات باید شرایط جسمانی بازیکنان را به حد معمول برسانیم بر همین اساس اردوی 23 تا 27 دیماه علاوه برگزای تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بر روی تمرینات بدنسازی نیز متمرکز خواهد بود تا بازیکنان به آمادگی نسبی برسند.

وی در ادامه گفت: همانطور که قبلا گفتم برگزاری دیدار دوستانه با تیم های چین، روسیه، ژاپن و در نهایت بنگلادش مطرح شده است تا بازیکنان برای صعود به دور بعدی مسابقات آماده شده و محک زده شوند. امیدوارم با حمایتهای بیش از پیش مسئولین فدراسیون شرایطی فراهم شود تا بازیکنان آماده حضور در مرحله بعدی مسابقات شوند. با توجه به اینکه 9 تیم در رده سنی زیر 17 سال در کشور فعالیت دارند، درصدد آن هستیم تا بازی تدارکاتی با یکی از این تیم ها داشته باشیم. ملی پوشان نیاز به بازی تدارکاتی دارند. در مسابقات دوستانه کادر فنی می تواند نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کند و برنامه ریزی دقیق تری برای روند رو به رشد تیم در نظر بگیرد. 

گفتنی است، مرحله دوم مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان بانوان آسیا قرار است اسفند ماه 97 در کشور تایلند برگزار شود تا هشت تیم صعود کنند به این مرحله در 2 گروه چهار تیمی به مصاف هم بروند. 

بر همین اساس تیم ایران در گروه نخست با تیم های استرالیا، لائوس و ویتنام دیدارخواهد کرد و در گروه دوم تیم های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار حضور دارند.

لازم به ذکر است، تیم های ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند پیش از این به طور مستقیم به مرحله نهایی راه یافته بودند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز