علی انصاریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال سخت‌تر از بازیگری است/ وضعیت تدارکاتی تیم ملی قابل مقایسه با زمان ما نیست

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۵:۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۹۴۱۸۷
فوتبال سخت‌تر از  بازیگری است/ وضعیت تدارکاتی تیم ملی قابل مقایسه با زمان ما نیست
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است همواره ایرانیان در هر کجای دنیا که بودند تیم ملی فوتبال را تنها نگذاشتند، حال اینکه این بازی ها در امارات است و ما از نظر تماشاچی وضعیت خوبی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون وضعیت تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: بنده امیدوارم تیم ملی بتواند بهترین نتایج را در امارات کسب کند و به عنوان قهرمانی برسد.

وی در ادامه با اشاره به امکانات خوبی که در اختیار قرار گرفته خاطرنشان کرد: وضعیت تدارکاتی تیم ملی قابل مقایسه با زمان ما نیست و جای خوشحالی دارد که ملی‌پوشان می‌توانند از این امکانات خوب استفاده کنند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران درباره گروه تیم ملی عنوان کرد: به نظرمن تیم ملی در مرحله گروهی کار سختی ندارد، در گروه ما وضعیت تیم‌ها تا حدود زیادی مشخص است و فکر می‌کنم تیم قدرتمند بعد از ما فقط عراق است که آن هم رقیب جدی محسوب نمی شود. ازاین گروه تیم های ایران و عراق به  عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعد می شوند و معتقدم اصل کار تیم ملی در مرحله بعدی است و در مرحله حذفی عیار تیم ملی ایران مشخص می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: همواره ایرانیان در هر کجای دنیا که بودند تیم ملی فوتبال را تنها نگذاشتند، حال اینکه این بازی ها در امارات است و ما از نظر تماشاچی وضعیت خوبی داریم. ضمن اینکه ما هشت سال است در رنکینگ فیفا تیم اول قاره کهن هستیم و متاسفانه در دوره قبل باخت بدی مقابل عراق داشتیم و زود از دور رقابت‌ها حذف شدیم. امیدوارم این دوره که کی‌روش آشنایی و تسلط بیشتری بر فوتبال ایران داشته بتواند بعد از ۸ سال برای ایران یک عنوان کسب کند و طلسم قهرمانی ایران بشکند و امیدوارم به امید خدا این تیم قهرمان شود و انتظار مردم نیز همین قهرمانی است.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره در پاسخ به این سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه آیا کار در سینما سخت تر است یا ورزش اظهار داشت: هر کاری سختی خاص خود را دارد و کار در هر دو عرصه سخت است اما شما در فوتبال جایی برای خطا و اشتباه ندارید، اولین اشتباه آخرین اشتباه می‌شود. اما در سینما اینگونه نیست وقتی کار مورد قبول نباشد، متوقف می شود از یک پلان چند بار می توان برداشت گرفت، تا آنچه که مدنظر است حاصل شود، حال شما در نظر بگیرید که این کار با این که شما یک اشتباه در ورزش تیمی داشته باشید چقدر متفاوت است.

پیشکسوت فوتبال درپایان خطاب به ملی‌پوشان گفت: به  ین ملی‌پوشان عرض کنم که قدر پیراهنی که به دست آوردند را بدانند و با تمام وجودشان تلاش کنند تا دل مردم را شاد کنند و به امید خدا این تیم بتواند قهرمان آسیا شود. برای این مهم دعا می کنیم و انرژی مثبت ۸۰ میلیون ایرانی پشت سر این تیم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز