عبدالحمید خدری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش ایران دوران طلایی را با مدیریت سلطانی‌فر سپری می‌کند/ در چهار دهه گذشته رشد قابل توجهی در ورزش داشتیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۶:۳۳:۲۱
کد خبر: ۷۹۴۱۸۸
ورزش ایران دوران طلایی را با مدیریت سلطانی‌فر سپری می‌کند/ در چهار دهه گذشته رشد قابل توجهی در ورزش داشتیم
نماینده مردم بوشهر گفت: بنده معتقدم با مدیریت سه ساله دکتر سلطانی فر در ورزش ما یک جهش بلند را در این مدت داشته ایم و در حال حاضر ورزش ایران دوران طلایی خود را با این مدیر کارآمد سپری می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون چهل سالگی انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن در ورزش به خبرنگار برنا گفت: ورزش ایران در طول این چهل سال رشد کم سابقه‌ای را تجربه کرده است، ورزش کشور در ابعاد مختلف ورزشی پیشرفت خوبی داشته، اگر با دید منطقی بخواهیم نگاه کنیم جایگاه ورزش ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی رشد قابل توجهی در عرصه داخلی و بین‌المللی داشته است.

وی افزود: بنده معتقدم با مدیریت سه ساله دکتر سلطانی‌فر در ورزش یک جهش بلند را در این مدت داشته‌ایم و در حال حاضر ورزش ایران دوران طلایی خود را با این مدیر کارآمد سپری می کند. در این سه سال در بخش توسعه زیر ساختی بسیار عملکرد خوبی داشتیم و توسعه ورزش همگانی در سطح استان‌ها کاملا ملموس است. ضمن اینکه ورزش ایران در رنکینگ جهانی و آسیایی در رشته‌های گوناگونی رشد بسیار موثری داشته است.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه عنوان کرد: در همین چند سال گذشته ما هم رقابت‌های المپیک را داشتیم هم دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، کیفیت و کمیت مدال‌های کشور خود بهترین کارنامه برای این موضوع است که بنده تاکید دارم ورزش دوران طلایی را سپری می کند و همین روند باید با قدرت حفظ شود. شما به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نگاه کنید، سال گذشته یکی قهرمان لیگ شد و دیگری قهرمان جام حذفی و هم اکنون هم هر دو تیم قدرتمند هستند و یکی از آنها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و نشان دادیم بهترین تماشاگران و با فرهنگ‌ترین مردم را نه در سطح قاره آسیا بلکه در جهان داریم و تمجید رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال از این موضوع دلیل روشنی بر این ادعاست. در کمتر زمانی پیش آمده که ببینیم هر دو تیم که روی هم 60-70 میلیون هوادار دارند هر دو نماینده ایران در آسیا هستند و اتفاق کم نظیری به شمار می‌رود.

دبیر کمیسیون انرژی اضافه کرد: خوشبختانه در تمام این چهار دهه رشد ورزش کشور فقط مربوط به مدال‌آوری نبوده، در کنار کسب مقام و مدال در میادین بین‌المللی از نظر زیر ساخت‌های ورزشی موفق عمل کردیم، در بخش کسب کرسی‌های بین المللی نیز اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داد. ورزش بانوان نیز در همه این سال‌ها هم پای مردان در میادین افتخار آفرین بوده و اگر بخواهیم نگاه آماری به این مسائل داشته باشیم به وضوح متوجه این پیشرفت خواهیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز