با حضور محمدرضا داورزنی؛

نشست تخصصی مدیران کل ورزش و‌ جوانان سراسر کشور برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۹:۴۵
کد خبر: ۷۹۴۷۷۰
نشست تخصصی مدیران کل ورزش و‌ جوانان سراسر کشور برگزار شد
نشست تخصصی مدیران کل ورزش و ‌جوانان سراسر کشور با حضور داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای رسما در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست تخصصی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور صبح امروز با محوریت ورزش قهرمانی و حرفه ای  در هتل المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر داورزنی با اشاره به اهمیت و‌ ماهیت عملکرد مدیران کل ورزش و‌جوانان در توسعه ورزش کشور، اقدامات صورت گرفته را با وجود مشکلات قابل تقدیر دانست .

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بیان کرد که با مسائل و مشکلات توسعه ای ورزش در استان ها آشنا هستیم و‌ می دانیم با وجود تمامی مشکلات سعی دارید چراغ ورزش را رو‌شن نگه دارید و ‌به نیاز جامعه در این حوزه پاسخ بدهید.

او با تاکید بر کمبود زیرساخت ها و ‌امکانات در استان ها اذعان داشت که تمامی دست اندرکاران ورزش تمام تلاش خود را می کنند تا شرایط برای شناسایی استعدادها، هدایت و افتخارآفرینی مهیا شود.

داورزنی در بخش دیگری از سخنانش به ضعف قوانین درخصوص تعریف وظایف مدیران کل استان ها اشاره کرد و افزود: قوانین باید تعریف شود و در اساسنامه ها و‌ آیین نامه ها باید موضوعات مرتبط به وظایف مدیران کل مشخص شود.

وی ادامه داد: اگربدنبال پاسخگویی مدیران ورزش مان در استان ها هستیم باید درخصوص اختیارات آنها در فرایند تصمیم گیری شرایط قانونی را مهیا کنیم.باید بتوانیم راهکارهایی اتخاذ کنیم تا اقتدار و اختیار برای مدیران کل بیشتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز