محمود افشاردوست در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جذابیت‌های طبیعی پای ورزشکاران را به جزیره کیش باز خواهد کرد / میزبان بیش از ۱۲ تیم خارجی در رقابت‌های تکواندو خواهیم بود

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۶:۳۵:۴۶
کد خبر: ۷۹۵۰۶۷
جذابیت‌های طبیعی پای ورزشکاران را به جزیره کیش باز خواهد کرد / میزبان بیش از ۱۲ تیم خارجی در رقابت‌های تکواندو خواهیم بود
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: استراتژی مهم ما برای میزبانی اینگونه مسابقات این است که جزیره کیش را هم در داخل و هم در خارج کشور به مردم بشناسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته تفاهم‌نامه همکاری به منظور برگزاری هرچه بهتر سه رویداد مهم بین‌المللی تکواندو به میزبانی جزیره کیش، مابین مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش و رییس فدراسیون تکواندو منعقد شد.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه و تاثیرات مثبت برگزاری این مسابقات در جزیره کیش گفت: این مسابقات در نیمه اول اسفندماه برگزار خواهد شد و ما به عنوان منطقه آزاد کیش مقرر شد که این مسابقات را میزبانی کنیم. پیش‌بینی فدراسیون این است که به غیر از تیم ایران بیش از 10 تیم دیگر از کشورهای مختلف در مسابقات حضور پیدا کنند. جزیره کیش شرایط بسیار خوبی دارد که می‌توانیم میزبان مناسبی برای این مسابقات باشیم.

وی در ادامه افزود: استراتژی مهم ما برای میزبانی اینگونه مسابقات این است که جزیره کیش را هم در داخل و هم در خارج کشور به مردم بشناسانیم. شاید خیلی از مردم داخل کشور و استان‌های مختلف ایران با ظرفیت‌های ورزشی کیش آشنا نباشند و اینگونه میزبانی‌ها باعث خواهد شد بیشتر با این قابلیت‌ها آشنا شوند. با برگزاری مسابقات علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های ورزشی جزیره کیش می‌توانیم اقتصاد ورزشی این جزیره را نیز رونق ببخشیم. جزیره دارای جذابیت‌های طبیعی بسیار زیبایی است که قطعا حضور ورزشکاران کشورهای مختلف می‌تواند کمک کند که این جذابیت‌ها برای کشورهای مختلف شناسانده شود.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش در پایان گفت: در حال حاضر 37 هیات ورزشی در جزیره کیش فعالیت دارند و سعی ما بر این است که ورزش به شکل ویژه‌ای در این جزیره رشد و پیشرفت داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز