علی‌اصغر مدیرروستا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی ایران امسال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد/ یمن حریف دست‌وپابسته‌ای نیست

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۸:۱۲
کد خبر: ۷۹۵۷۶۸
تیم ملی ایران امسال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد/ یمن حریف دست‌وپابسته‌ای نیست
پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: تیم ملی کشورمان امسال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و نباید بازیکنان کشورمان بر اساس اسم حریفان ترس داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضور تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم ملی ایران در آسیا همیشه از مدعیان قهرمانی بود اما در ادامه راه به دلیل ناداوری و بدشانسی در ضربات پنالتی جام را از دست داده است. معتقدم باید بازیکنان تیم ملی را از همین الان آماده کنند تا از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل برسند که در ضربات پنالتی برنده میدان باشند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران امسال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، افزود: نباید بازیکنان کشورمان از اسم حریفان ترس داشته باشند. باید در هر بازی قوی گام بردارند تا به فینال برسند. از همان نخستین بازی باید تیم ملی ایران گام خود را محکم بردارد و شرایطی را ایجاد کند تا به عنوان تیم نخست صعود کند.

مدیرروستا با اشاره به اینکه باید مقابل عراق به برتری برسیم، اضافه کرد: همه بازی‌ها در مرحله گروهی مهم هستند و باید پیروز میدان شویم اما تیم ملی عراق جدی ترین رقیب ما برای رسیدن به جام است که با برد مقابل این تیم می‌توانیم رقیب خود را در این دوره از رقابت‌ها کنار بگذاریم.

وی یادآور شد: تیم ملی کشورمان در دفاع هیچ مشکلی ندارد اما در خط حمله هنوز ضعف هایی داریم. هافبک تهاجمی خوبی در تیم ملی ایران وجود ندارد تا شرایط حمله را برای تیم ایجاد کند.در هنگام حمله تیم ملی کشورمان از قسمت چپ و راست شارژ نمی‌شود و این به تیم آسیب جدی وارد می‌کند. اگر در بخش چپ و راست، مهاجمان تیم ملی کشورمان تقویت شوند شاهد گلزنی در خط حمله خواهیم بود. 

مدیرروستا با اشاره به اینکه بازیکنانی از تیم ملی خط خوردن که می‌توانستند با حضورشان به تیم ملی کشورمان کمک کنند، گفت: معتقدم بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که می‌توانستند بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنند تا بازیکنان جدید در این جام حضور داشته باشند. سیدحسین حسینی و علی علیپور از بازیکنان شاخص هستند که از لیست کی‌روش خط خوردند بازیکنان دیگری هم بودند که در لیگ برتر درخشش خوبی داشتند اما به تیم ملی دعوت نشدند. در هر صورت باید به انتخاب سرمربی احترام گذاشت. امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز