دلارام وکیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف اول‌مان درخشش در پلی‌آف خواهد بود/ وضعیت لیگ برتر بسکتبال بانوان در نیم فصل دوم بهتر شده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۳:۳۹
کد خبر: ۷۹۶۰۱۴
بازیکن تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: خوشبختانه وضعیت تیم‌های حاضر در سوپرلیگ بانوان در نیم فصل دوم خیلی بهتر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دلارام وکیلی، عضو تیم گروه بهمن بسکتبال بانوان، درباره شرایط گروه بهمن در سوپرلیگ بانوان به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. در هفته نهم رقابت‌های لیگ توانستیم تیم خوب و قدرتمند نامی را شکست بدهیم. متاسفانه در نیم فصل نخست مسابقات بازی را با اختلاف 8 امتیاز به حریف واگذار کردیم ولی خوشبختانه در این دوره توانستیم جبران کنیم.

وی درمورد شانس قهرمانی تیم گروه بهمن در لیگ برتر اظهار کرد:  امسال به جز تیم گروه بهمن چهار تیم دیگر هم جزو مدعیان قهرمانی هستند. البته ما تلاش می‌کنیم پله به پله پیش برویم. در حال حاضر یک بازی از نیم فصل دوم باقی مانده و پس از آن هم تمام تمرکزمان روی بازی‌های پلی آف خواهد بود.

وکیلی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تیم‌های حاضر در سوپرلیگ بانوان در نیم فصل دوم خیلی بهتر شده است. اکثر تیم‌ها به ثبات و همدلی لازم دست یافنتد. بنابراین رقابت‌های جذابی را هم شاهد هستیم و امیدوارم این روند تا پایان لیگ ادامه دار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز