دو خبر از فدراسیون بدمینتون؛

۱۰ بدیمنتون‌باز به تیم ملی دعوت شدند/ یزد میزبان دور برگشت لیگ برتر

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۱:۱۸
کد خبر: ۷۹۷۲۹۲
۱۰ بدیمنتون‌باز به تیم ملی دعوت شدند/ یزد میزبان دور برگشت لیگ برتر
جهت حضور در مسابقات بدمینتون فجرکاپ ۱۰ بدمینتون باز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین مرحله اردوی آمادگی بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان به منظور حضور قدرتمند در بیست و هشتیمن دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ ایران در روزهای بیست و یکم لغایت پنجم بهمن ماه سال جاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار می شود.بدین منظور از سوی فدراسیون بدمینتون ۱۰ بازیکن ملی پوش رده سنی بزرگسالان به این مرحله از اردوی آمادگی دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی متشکل از فرزین خانجانی، محمد پایروند و آرمین زکی زاده از تهران، سروش اسکندری مهدی انصاری و علیرضا قاسمی از زنجان، حسن متقی از گیلان، مهران شهبازی از کردستان، امیر جباری از همدان وصدرالدین صادقی ازکرمانشاه هستند.

بیست و هشتیمن دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه سال جاری با جوایز ۲۵ هزار دلاری و با حضور بازیکنان خارجی و داخلی در قسمت یک نفره و دونفره در شهرستان کرج برگزار می شود. برپایی مرحله بعدی اردوی آمادگی در قسمت بزرگسالان و جوانان و نوجوانان متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

*یزد میزبان دور برگشت لیگ برتر

دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) در گروه ب طی روزهای ۲۰ و ۲۱ دی ماه جاری به میزبانی تیم دانشگاه یزد در این شهرستان برگزار می شود.در این گروه تیم های نماینده زنجان، دانشگاه یزد، نماینده کرمانشاه و نماینده اردکان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

در دور رفت مرحله مقدماتی گروه ب که در روزهای نهم لغایت یازدهم آبان ماه سال جاری به میزبانی نماینده زنجان در این شهرستان برگزار شد، تیم اردکان یزد با کسب ۶ امتیاز ، نماینده زنجان با کسب ۴ امتیاز و دانشگاه یزد با کسب ۲ امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) با شرکت 8 تیم در قالب دو گروه الف و ب به صورت دو مرحله رفت و برگشت مقدماتی و دو مرحله رفت و برگشت نهایی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز