عبدالرضا اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حاشیه آفتی است که از ریز، درشت می‌شود/ بازیکنان ایران نباید فراموش کنند پیراهن چه تیمی را برتن دارند/ همه از بازی هجومی لذت می‌برند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۴۲:۳۶
کد خبر: ۷۹۷۷۵۴
حاشیه آفتی است که از ریز، درشت می‌شود/ بازیکنان ایران نباید فراموش کنند پیراهن چه تیمی را برتن دارند/ همه از بازی هجومی لذت می‌برند
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من و سایر فوتبال‌دوستان این فوتبال هجومی و رو به جلو را می‌پسندیم که در آن با قدرت هم برنده می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا اکبری، بازیگر خوش نام سینما و تلویزیون، جزو چهره‌هایی از عرصه هنر است که فوتبال را نیز به صورت جدی دنبال می‌کند، او درباره پیروزی پرگل ملی‌پوشان مقابل یمن به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم ملی توانست نمایش خوبی را از خود در این بازی ارائه کند، البته یمن هم تیمی نبود که بتوان گفت در حد و اندازه‌های تیم ملی ماست.

وی افزود: تیم ملی مثل یک باشگاه نیست که بگوید بازیکنان روی نیمکت در سطح بازیکنان درون زمین نیستند، بیشتر بازیکنان تیم لژیونر هستند که در تیم‌های خوبی هم توپ می‌زنند، اما موضوعی که وجود دارد این است که ما همان اندازه که سطح کیفی و فنی تیم ملی از نظرتکنیکی و تاکتیکی بالا است، باید سطح فرهنگی بازیکنان ما هم بالا برود. آنها نباید فراموش کنند پیراهن چه تیمی را برتن دارند و وقتی یک بازیکن مسائل باشگاهی را در میان اوج بازی تیم ملی مطرح می‌کند، ناخوداگاه بسیاری از مردم که بر اساس عقل و خرد این موضوع را به درستی تحلیل می‌کنند در مقابل این چنین کارهایی موضع گیری می کنند و ناراحت می‌شوند.

اکبری در ادامه با توجه به صحبت‌های کی‌روش بعد از برد تیم ملی فوتبال اظهار داشت: حاشیه آفتی است که از ریز، درشت می‌شود و متاسفانه در فرهنگ و ورزش می‌تواند بسیار آسیب‌رسان باشد، حرف اصلی بنده این است که حالا وقت انتقاد و اختلاف نیست، همه باید یکصدا از تیم ملی ایران حمایت کنیم و فرقی هم نمی‌کند در چه رشته‌ای، ولی با توجه به زمان فعلی و بازی‌های جام ملت‌ها در حالا حاضر باید از فوتبال حمایت کنیم.

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در پایان با اشاره به اینکه تیم ملی پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد تصریح کرد: خوشبختانه تیم ملی از پوسته و لاک دفاعی خود خارج شده است. من و سایر فوتبال‌دوستان این فوتبال هجومی و رو به جلو را می‌پسندیم که در آن با قدرت هم برنده می‌شویم. به هر حال در پایان یکبار دیگر برای قهرمانی تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز