فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هنوز جام ملت‌ها برای تیم ملی آغاز نشده است/ عربستان رقیب خطرناکی برای ایران خواهد بود

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۲۸:۴۹
کد خبر: ۷۹۹۶۲۲
هنوز جام ملت‌ها برای تیم ملی آغاز نشده است/ عربستان رقیب خطرناکی برای ایران خواهد بود
بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: هنوز برای تیم ملی ایران جام ملت‌های آسیا آغاز نشده است و تیم‌هایی که با آن بازی کردیم به عنوان حریفان تمرینی به شمار می‌رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشید طالبی، بازیکن اسبق تیم ملی ایران، درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ویتنام در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم ملی ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و بازیکنان جوانش توانستند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند. ویتنام در دیدار با تیم ملی ایران دفاعی بازی کرد اما بازیکنان سرعتی خوبی داشت که موقعیت‌های خطرناکی هم خلق کردند.

وی ادامه داد: هنوز برای تیم ملی ایران، جام ملت‌های آسیا آغاز نشده است. تیم‌هایی که با آن بازی کردیم به عنوان حریفان تمرینی بودند. در دیدار با عراق است که عیار اصلی تیم کشورمان مشخص می‌شود. عراق تیم خوبی است و همانند تیم ملی ایران 6 امتیاز را کسب کرده و حریف سختی برای شاگردان کی‌روش است.

طالبی با اشاره به اینکه عملکرد خوب عربستان در این دوره از جام ملت‌های آسیا دور از انتظار بود، افزود: این تیم از سرمربی خوبی برخوردار است که می‌تواند از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا باشد و با هوشیاری حمله می‌کند.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: تیم ملی ایران از نیروی انسانی بسیار خوبی برخوردار است. معتقدم بازیکنانی که در دیدار با ویتنام به میدان رفتند باعث شدند تا کیفیت تیم ملی کشورمان نسبت به بازی مقابل یمن افزایش یابد. تیم ملی قطر هم با نگاه جام جهانی راهی جام ملت‌های آسیا شد و این تیم برای تیم ملی ایران رقیب جدی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز