حسین امیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای حضور در فینال بسیار امیدوار هستیم/ مقابل سایپا می‌خواستیم شکست دور رفت را جبران کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۰۱:۲۶
کد خبر: ۸۰۰۰۹۹
برای حضور در فینال بسیار امیدوار هستیم/ مقابل سایپا می‌خواستیم شکست دور رفت را جبران کنیم
دریافت کننده تیم والیبال پیکان گفت: خوشبختانه چون بازیکن‌های خوبی جذب شده و تا به اینجا نیز عملکرد خوبی داشتیم، برای حضور در فینال بسیار امیدوارم هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین امیری، دریافت کننده تیم والیبال پیکان، درباره شکست تیم سایپا در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: بازی خیلی خوب بود. چون بازی پیکان و ساپیا به نوعی دربی والیبال محسوب می‌شود بازی از حساسیت بالایی هم برخوردار بود. در دیدار رفت نتیجه را به سایپا واگذار کردیم و به همین دلیل در این مسابقه تلاش کردیم جبران کنیم که خوشبختانه موفق هم شدیم.

وی درمورد وضعیت کلی لیگ امسال اظهار کرد: در لیگ امسال رقابت تیم‌ها خیلی نزدیک به هم است. تقریبا می‌توانم بگویم که نزدیک به هشت تیم برای قهرمانی آنهم با فاصله کم تلاش می‌کنند. بنابراین احساس می‌کنم بازی‌ها در پلی آف از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود چون اکثر تیم‌ها در یک سطح هستند و از الان نمی‌توان قهرمان فصل را حدس زد. با برگزاری دو بازی در یک هفته شرایط بازی‌ها سخت‌تر شده و لیگ خیلی فشرده شده است. اگر تیمی بازیکن ذخیره نداشته باشد قطعا با مشکل مواجه خواهد شد.

امیری درخصوص داوری و استفاده از ویدیو چک در مسابقات گفت: داوری خیلی مشکل ندارد. در سال‌های گذشته هم ویدیو چکی در کار نبود. امسال چون رقابت تیم‌ها خیلی نزدیک به هم است سر هر پوئنی تیم‌ها اعتراض می‌کنند و حساسیت های بازی را بالا می‌برند.

وی درپایان درمورد شانس قهرمانی پیکان نیز تصریح کرد: امسال تیم را برای قهرمانی نبستند ولی خوشبختانه چون بازیکن‌های خوبی جذب شده و تابه اینجا نیز عملکرد خوبی داشتیم، برای حضور در فینال بسیار امیدوارم هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز