خانواده بسکتبال در انتخاب بهترین‌ها نقش موثری دارند؛

عماری: جشنواره سبد طلایی انگیزه بازیکنان جوان را بالا می‌برد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۳:۳۰
کد خبر: ۸۰۰۲۹۱
عماری: جشنواره سبد طلایی انگیزه بازیکنان جوان را بالا می‌برد
دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به برگزاری جشنواره سبد طلایی گفت: این گونه جشنواره ها انگیزه بازیکنان جوان را بالا می برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با نزدیک شدن به مراحل حساس و پایانی لیگ برتر در بخش مردان و زنان، فدراسیون بسکتبال و اهالی این رشته در تدارک برگزاری دومین جشنواره "سبد طلایی" است.

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال درباره این جشنواره اظهار کرد: "سبد طلایی" عنوان جشنواره ای است که قرار است اواخر اردیبهشت با پایان یافتن لیگ برتر مردان و زنان برگزار شود. بهترین های لیگ برتر در بخش بازیکن، مربی، داور، پدیده رقابت ها، تیم های اول و دوم لیگ های برتر و ... انتخاب می شوند.

او درباره چگونگی انتخاب بهترین ها گفت: خانواده بسکتبال درانتخاب بهترین ها نقش موثری دارند. در پایان فصل پرسشنامه هایی در اختیار مربیان، سرپرستان، داوران، مدیرعامل باشگاه ها، اصحاب رسانه و حتی دبیر و رییس فدراسیون قرار داده می شود تا با ارزیابی خود بهترین ها را انتخاب کنند. به علاوه این که در جشنواره امسال بخش آرای مردمی نیز اضافه شده است وهواداران می توانند در انتخاب برگزیدگان لیگ های برتر زنان و مردان نقش داشته باشند.

دبیرکل فدراسیون بسکتبال با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی این جشنواره تصریح کرد: سال گذشته اولین دوره جشنواره "سبد طلایی " برگزار شد. برخی از دوستان بسکتبالی پیشنهاداتی درباره شرایط برگزاری و نحوه رای دادن داشتند که به همین دلیل نشستی با مربیان لیگ برتری برگزار کردیم تا فاکتورهای انتخاب بهترین ها به استانداردها نزدیک شود.

عماری بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی انگیزه همه از جمله بازیکنان،مربیان، تیم ها و ... را برای ادامه کار بالا می برد زیرا آن ها می دانند که رصد می شوند و عملکردشان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز