مدیر اجرایی لیگ برتر پومسه زنان؛

ملکی: سطح فنی در این دوره پیشرفت چشمگیری داشت

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۴:۱۵
کد خبر: ۸۰۱۸۰۷
ملکی: سطح فنی در این دوره پیشرفت چشمگیری داشت
نسترن ملکی مدیراجرایی لیگ برتر پومسه زنان گفت: سطح فنی پومسه‌روها در این دوره با پیشرفت چشمگیری همراه بود؛ رقابت میان تیم‌ها بسیار نزدیک بود و تمام تیم‌ها با قدرت تلاش می‌کردند تا بتوانند برسکوی جام ستارگان بایستند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ششمین دوره مسابقات لیگ برتر پومسه زنان «جام ستارگان» با قهرمانی تیم پرشیان فولاد اصفهان، نایب قهرمانی تیم معراج و کسب عنوان سومی و چهارمی توسط هیات تکواندو البرز و هیات تکواندو فارس به پایان رسید.

نسترن ملکی، مدیراجرایی لیگ در خصوص این دوره از رقابت‌ها گفت: ششمین دوره مسابقات از 5 مردادماه با حضور 96 پومسه‌رو در قالب 17 تیم برگزار شد که پس از برگزاری 16 هفته (رفت و برگشت) در نهایت سکونشینان این دوره از رقابت‌ها مشخص و معرفی شدند.

وی با اشاره به سطح فنی مسابقات در این دوره گفت: با وجود اینکه در این دوره حضور ملی‌پوشان کمتری را شاهد بودیم اما سطح فنی پومسه‌روهای استان‌ها در این دوره با پیشرفت چشمگیری همراه بود؛ رقابت میان تیم‌ها بسیار نزدیک بود و تمام تیم‌ها با قدرت تلاش می‌کردند تا بتوانند بر سکوی جام ستارگان بایستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدال آوری در میادین بین المللی مختلف باعث جذب ورزشکاران به این رشته شده و پومسه‌روها با انگیزه بالا در مسابقات لیگ حضور پیدا می‌کنند تا با به نمایش گذاشتن قابلیت‌های خود بتوانند به رویدادهای برون مرزی اعزام شده و برای کشورشان افتخارآفرینی کنند. در سال 2018 برای نخستین بار مسابقات پومسه در بازی‌های آسیایی برگزار شد که دو نماینده توانمند ایران موفق شدند عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند و نشان دادند که در هر رویداد بزرگی می‌توانند با سربلندی خارج شوند.

خبرنگار: هدایت علیزاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز