حسین عسگری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فغانی قضاوت خوبی داشت/ afcباز هم از تیم داوری ما استفاده می‌کند/ روی گل اردن به درستی اعلام خطا شده بود

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۰۲۴۴۴
فغانی قضاوت خوبی داشت/ afcباز هم از تیم داوری ما استفاده می‌کند/ روی گل اردن به درستی اعلام خطا شده بود
پیشکسوت داوری کشورمان گفت:در دیدار اردن و ویتنام روی هم رفته آقای فغانی با توجه به تجربیات زیادی که با قضاوت در المپیک،جام کنفدراسیون ها و جام جهانی کسب کرده است، قضاوت خوبی داشت و به خوبی بازی را مدیریت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین عسگری پیشکسوت داوری کشورمان پیرامون قضاوت علیرضا فغانی و تیم داوری کشورمان در بازی ویتنام و اردن به خبرنگار برنا گفت: شاید قبل از بازی بسیاری فکرمی کردند فغانی باید دیدار سخت تری را قضاوت کند، اما همه دیدیم شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که یک شگفتی رخ داد و بسیار مهم بود ،تصمیمات داوری نقشی در نتیجه بازی نداشته باشد.

کارشناس برجسته داوری کشورمان در ادامه اظهار داشت: سطح فنی این دوره قابل مقایسه با دور گروهی نیست و به صورت کلی حساسیت بازیها به دلیل حذف یکی از دو تیم بالا است. در دیدار اردن و ویتنام روی هم رفته آقای فغانی با توجه به تجربیات زیادی که با قضاوت در المپیک،جام کنفدراسیون ها و جام جهانی کسب کرده است، قضاوت خوبی داشت و به خوبی بازی را مدیریت کرد . به لحاظ فنی هم، اشتباهی که بخواهیم بگوییم تاثیر گذار در نتیجه باشد؛ نداشت و این موضوع در نمره ناظر تاثیر فروانی دارد و شما شک نکنید فغانی باز هم در مراحل بالاتر قضاوت می کند و Afc  باز هم از تیم داوری ما استفاده می کند.

وی درباره صحنه ایجاد شده پیرامون گل اردن گفت: در آن صحنه آقای فغانی به درستی خطار را اعلام کرد و ما دیدیم هم که بازیکنان اردن با تکان دادن توپ به آن ضربه زدند و گل هم به درستی ثبت شد.

عسگری درپایان ودرباره اشتباهات فغانی  اظهار داشت: امکان ندارد در یک بازی اشتباهات کوچک هم رخ ندهد در این بازی یک خطا بود که آقای فغانی ندید و دریک صحنه هم باید از کارت زرد استفاده می کرد که خوشبختانه هیچکدام تاثیری در نتیجه بازی نداشت و بنده برای تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم داوری کشورمان آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز