عصر روز گذشته صورت گرفت؛

دیدار رییس فدراسیون بدمینتون با ملی‌پوشان

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۸:۵۸
کد خبر: ۸۰۳۱۶۲
دیدار رییس فدراسیون بدمینتون با ملی‌پوشان
محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان عصر روز گذشته با حضور در محل کمپ تیم های ملی با بازیکنان ملی پوش حاضر در اردو و مربیان دیدار صمیمانه ای داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار پوریا ضمن گفتگو با ملی پوشان از شرایط اردو، اسکان، تغذیه، تمرینات بدنسازی و وضعیت جسمانی و روانی با خبر شدند.

رییس فدراسیون بدمینتون همچنین با بهادر زکی زاده سرمربی تیم های ملی نیز به گفتگو پرداخت و شرایط آمادگی ملی پوشان را جویا شد..پوریا با تاکید بر این نکته که باید تمامی امکانات به صورت مطلوب در اختیار اردونشینان باشد از آنان درخواست نمود که نهایت تلاش خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات بین المللی فجر را به عمل آورند.

وی همچنین خاطرنشان ساخت که بازیکنان مطرحی از کشورهای مختلف در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت و ملی پوشان نهایت تلاش خود را نمایند. پوریا در پایان این دیدار برای ملی پوشان بدمینتون کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن جاری با شرکت بازیکنان ۳۳ کشور و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز