جلال کاملی‌مفرد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پنالتی عمان گل می‌شد، آنها بازی را می‌بستند/ عبور از دیوار چین ساده نیست/ به قهرمانی تیم ملی امیدوارم

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۰۳۳۵۷
پنالتی عمان گل می‌شد، آنها بازی را می‌بستند/ عبور از دیوار چین ساده نیست/ به قهرمانی تیم ملی امیدوارم
مدافع اسبق تیم ملی ایران گفت: باید بدانیم برای برد مقابل چین، ملی‌پوشان باید باهوش بالا بازی کنند و قدر موقعیت‌های خود را به خوبی بدانند، چرا که بازی با چین یک دیدار حساس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جلال کاملی‌مفرد، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، درباره بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته اگر بازی‌های تیم ملی را ببنیم، متوجه می‌شویم تیم وضعیت خوبی دارد اما دقایقی هم در چند بازی اخیر، نمایش خوبی نداشتیم ولی خوشبختانه توانستیم تا اینجا پیش بیاییم و به قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها امیدوارم.

وی با اشاره به پیروزی ایران در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم عمان خاطرنشان کرد: در آن بازی نمی‌توانیم به سادگی از سیو عالی بیرانوند بگذریم، خدای ناکرده اگر آن پنالتی گل می‌شد تیم عمان بازی را می‌بست و آن زمان دیگر مشخص نبود نتیجه بازی چه خواهد شد.

مدافع اسبق ایران درباره بازی حساس تیم ملی مقابل چین اظهار داشت: به برد تیم ملی در بازی فردا مقابل تیم چین بسیار خوش‌بین هستم اما درخصوص این بازی باید بگویم چین تیمی کامل و سخت‌کوش است و آنها علاوه بر داشتن سرعت، وحدت تاکتیکی خوبی دارند. به لحاظ بازیکن و ستاره ما یک سر و گردن از آنها بالاتر هستیم ولی باید بدانیم برای برد مقابل این تیم، ملی‌پوشان باید با هوش بالا بازی کنند و قدر موقعیت‌های خود را به خوبی بدانند چراکه بازی با چین یک دیدار حساس است و ما اگر زننده گل نخست باشیم می‌توانیم راحت‌تر برنده بازی شویم.

کاملی‌مفرد خاطرنشان کرد: اینکه سرمربی تیم ارنج خود را دستخوش تغییر می‌کند می‌تواند حریف را گیج کند اما به شخصه معتقدم می‌توانیم با ارنج قبلی مقابل چین هم به برتری دست پیدا کنیم و بتوانیم پس از صعود به نیمه نهایی، راهی فینال شویم و به عنوان قهرمانی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز