جهت حضور در مسابقات برون مرزی؛

اعضای تیم ملی تیروکمان در رشته ریکرو تست دادند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۰:۱۶
کد خبر: ۸۰۳۶۸۸
اعضای تیم ملی تیروکمان در رشته ریکرو تست دادند
ورزشکاران اردونشین تیم ملی ریکرو آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اردونشینان تیم ملی تیروکمان در رشته ریکرو که تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات همبستگی المپیک از ابتدای آبان ماه آغاز کرده اند، صبح امروز و در حضور مجید میررحیمی سرمربی این تیم در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

میررحیمی در رابطه با اردوهای این تیم گفت: پس از اعلام فراخوان ملی فدراسیون تیروکمان که به هیأت های تیروکمان استانها اعلام شد، در نهایت 12 ورزشکار خانم و 12 ورزشکار آقا آمادگی خود را برای حضور در اردوهای تیم ملی ریکرو اعلام کردند که با تصمیم کادرفنی، نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم با حضور همین نفرات و از ابتدای آبان ماه در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

میررحیمی در ادامه گفت: اردونشینان این تیم هم اکنون سومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را سپری می کنند. پس از رکوردگیری هایی که از اردونشینان و در پایان اردوی اول و دوم انجام گرفت، با خط خوردن چهار نفر در اردوی اول و حذف سه تیرانداز دیگر در اردوی دوم، این مرحله از اردوها با حضور 5 ورزشکار خانم و 5 ورزشکار آقا در تهران در حال پیگیری است.

او حضور در مسابقات همبستگی المپیک (المپیک سولیداریتی) را اولین مسابقات تدارکاتی و تنها رویداد برون مرزی این تیم تا پایان سال 1397 عنوان کرد و گفت: اعضای تیم در تاریخ دوم اسفندماه عازم بنگلادش محل برگزاری این مسابقات خواهند شد تا طی روزهای چهارم لغایت هشتم اسفندماه به مصاف رقبای آسیایی خود بروند.

میررحیمی در پایان به مسابقات مهم سال آینده تیم ملی ریکرو اشاره کرد و گفت: سال 97 دو رویداد مهم و بین المللی قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که هر دو از امتیاز کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند. قهرمانی جهان خرداد 1398 و به میزبانی هلند و مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا نیز شهریورماه 1397 و در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز