ما بازی‌های ایران در جام جهانی را دیدیم و به خوبی می‌دانیم این تیم توانمندی‌های زیادی دارد؛

اندو: همه بازیکنان ژاپنی باید فردا با هوشیاری تمام در زمین باشند/ ایران در حمله تیم خطرناکی است

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۲:۱۴
کد خبر: ۸۰۵۲۳۰
اندو: همه بازیکنان ژاپنی باید فردا با هوشیاری تمام در زمین باشند/ ایران در حمله تیم خطرناکی است
بازیکن تیم فوتبال ژاپن گفت:خوشبختانه تاکنون در این جام خوب پیش رفتیم و فقط به بازی با ایران فکر می‌کنیم، همه بازیکنان ژاپنی متحد و متمرکز هستند تا برابر ایران نتیجه خوبی بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، واتارو اندو بازیکن تیم فوتبال ژاپن در نشست پیش از دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران حاضر شد و اظهار کرد: بازی‌های نیمه‌نهایی همیشه حساسیت بالایی دارند. این دیدار حتماً دشوار خواهد بود. همه بازیکنان ژاپنی باید فردا با هوشیاری تمام در زمین باشند.

وی ادامه داد: شرایط تیم را خوب ارزیابی می‌کنم و امیدوارم هم من و هم یایر نفرات که فردا به میدان می‌روند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

اندو در ادامه گفت: ما بازی‌های ایران در جام جهانی را دیدیم و به خوبی می‌دانیم این تیم توانمندی‌های زیادی دارد. ایران در خط حمله تیم خطرناکی است. خوشبختانه تاکنون در این جام خوب پیش رفتیم و فقط به بازی با ایران فکر می‌کنیم. همه بازیکنان ژاپنی متحد و متمرکز هستند تا برابر ایران نتیجه خوبی بگیرند.

هافبک ژاپن درباره سختی دیدار با ایران تصریح کرد: برابر ایران باید مالکیت توپ را در اختیار بگیریم. این تیم سازماندهی خوبی دارد و با برنامه بازی می‌کند. ایران بازیکن‌های سریعی دارد. باید خودمان را با سبک بازی آن‌ها وفق دهیم.

وی ادامه داد: پس از جام جهانی هم من و هم سایر نفرات ژاپن، افسوس خوردیم که چرا بهتر ظاهر نشدیم. کم‌کم فکر می‌کنم باید تجربه بیشتری در رده ملی به دست بیاورم. بقیه بازیکنان هم در مرحله یادگیری هستند و قطعاً آینده روشن و درخشانی در پیش خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز