سید محمد علوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برد ژاپن سخت‌تر از برد چین نیست/ در سال ۲۰۰۴ حسرت فرصت‌های از دست رفته را می‌خوردیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۶:۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۰۵۲۶۶
برد ژاپن سخت‌تر از برد چین نیست/ در سال ۲۰۰۴ حسرت فرصت‌های از دست رفته را می‌خوردیم
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران معتقد است ایران با غلبه بر قطر در فینال جام ملت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد علوی، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران، درباره دیدار حساس امروز تیم‌های ملی ایران و ژاپن به خبرنگار برنا گفت: ژاپن تیم قابل احترامی است ولی ما از آنها یک سرو گردن بالاتر هستیم و من فکر می‌کنم برد ژاپن سخت‌تر از برد چین نیست.

وی افزود: معتقدم ملی‌پوشان ما نباید مغرور شوند چراکه حریف را دست‌کم گرفتن برای تیم یک آفت است و در بازی امروز اگر ما همان بازی مقابل چین را ارائه دهیم و بتوانیم از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم برنده خواهیم بود، البته این به شرطی است که اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای در بازی رخ ندهد و یا بازی به وقت اضافه نرود.

علوی درباره عدم حضور طارمی در بازی امروز اظهار داشت: طارمی یک بازیکن دونده و جنگنده در خط حمله است که هر دفاعی را آزار می‌دهد اما دست کی‌روش روی نیمکت تیم ملی بسیار باز است و چه انصاری‌فرد و چه هر بازیکن دیگری وارد زمین شوند قطعا تیم به همان خوبی بازی می‌کند.

هافبک تیم ملی در جام ملت‌های 2004 در پایان اظهار داشت: ما یک قدم تا بازی فینال فاصله داریم و امروز ملی‌پوشان به امید خدا آن یک قدم را محکم برخواهند داشت. ما خودمان در سال 2004 بعد از نیمه نهایی حسرت فرصت‌های از دست رفته را خوردیم و بچه حواس‌شان به این موضوع باید باشد. به طور کلی فکر می‌کنم ایران ان‌شاءالله با صعود به فینال قطر را خواهد برد و قهرمان جام ملت‌ها خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز