تشکیل بسیج مثل یک معجزه الهی بود؛

اسبقیان: در تمام عرصه‌ها، حضور تاثیرگذار جامعه بسیج کشور را شاهد هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۰:۴۱
کد خبر: ۸۰۵۵۸۰
اسبقیان: در تمام عرصه‌ها، حضور تاثیرگذار جامعه بسیج کشور را شاهد هستیم
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان می گوید به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری هر کسی که دل در گروی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد اگر وظایفش را به درستی انجام دهد خود یک بسیجی فعال محسوب می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج در 5 آذر 1358 به فرمان امام راحل (ره) گفت: در آن مقطع حساس که کشور ما مورد هجوم قدرت های بیگانه به سرکردگی آمریگا قرار گرفت، تشکیل بسیج مثل یک معجزه الهی بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آن زمان بسیجیان فوج فوج وارد جبه های نبرد حق علیه باطل شدند و خروجی اش این شد که بعد از 8 سال یک وجب از خاک مملکت کم نشد تا درس مقاومت و ایثار به دنیا بدهند.

وی افزود: پس از پایان جنگ دوران سازندگی شروع شد که بسیج در آن عرصه هم ورود کرد و موفق بود. خدمت رسانی به روستاها و شهرهای دورافتاده، مشارکت در پروژه های عمرانی کشور و الان هم در تمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی حضور تاثیرگذار جامعه بسیج کشور را شاهد هستیم.

اسبقیان تاکید کرد: بسیج در وزارتخانه های کشور هم اهداف مشخصی را دنبال می کند که اخیرا پس از بازنشستگی برادر عزیزم آقای قیومی طی حکمی از سوی سردار غیب پرور و موافقت مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر بنده جایگزین ایشان شدم که یکی از مهم ترین انتظارات ایشان اجرای دقیق تفاهم نامه ای بود که اخیرا همزمان با روز بسیج بین دو طرف امضا شد.

اسبقیان درخصوص انتظارات سردار غیب پرور از مرکز مقاومت بسیج در وزارت ورزش و جوانان گفت: ترویج روحیه بسیجی بین همکاران وزارتخانه، هماهنگی و ایجاد ارتباط مستقیم با مقام عالی وزارت، تلاش در جهت جذب حداکثری و ساماندهی نیروهای بسیجی، افزایش آگاهی و بصیرت بین بسیجیان، تشکیل هیات های اندیشه یا اتاق فکر و پیگیری مصوبات تفاهم نامه روز 5 آذر از مهم ترین خواسته های مطرح شده توسط سردار غیب پرور است.

وی درخصوص برنامه های مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال جاری گفت: ادامه برنامه ها و کلاس های آموزشی حلقه صالحین، اعزام 60 نفر از خانم های بسیجی به مشهد مقدس جهت برنامه های آموزشی زیارتی، برگزاری مسابقات تیراندازی و آمادگی جسمانی برای کارکنان وزارت ورزش، برگزاری مسابقات قرآنی برای فرزندان کارکنان، همایش بسیحیان در دهه مبارکه فجر با هدف تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای 40 سال گذشته از مهم ترین برنامه های ما در هفته های آینده است.

اسبقیان درخصوص اردوهای زیارتی مشهد مقدس گفت: اخیرا شصت نفر از برادران بسیجی وزارت ورزش و جوانان با عنایت سرکار خانم فرامرزیان معاونت محترم توسعه منابع انسانی به مشهر مقدس اعزام شدند و ضمن زیارت از کلاس های پدافند غیر عامل و عقیدتی استفاده کردند که در ایجاد انگیزه و استمرار فعالیت آنان بسیار اثرگذار بود. بزودی 60 نفر از خواهران بسیجی به این اردو اعزام می شوند و عده ای دیگر از همکاران هم در سال آینده در این برنامه جای خواهند گرفت.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه های این مرکز در سال آینده گفت: با همکاری معاونت محترم توسعه منابع انسانی برنامه های بسیج در سال اینده بزودی تدوین و برای تصویب نهایی در اختیار شورای فرهنگی وزارت ورزش به ریاست دکتر عبدالحمید احمدی خواهد شد. توقع از همه مدیران و کارکنان وزارت ورزش مثل گذشته این است که بسیج را مورد عنایت قرار دهند و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری هر کسی که دل در گروی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد اگر وظایفش را به درستی انجام دهد خود یک بسیجی فعال محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز