کارن خانلری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش کشور پس از انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد رشد محسوسی داشته است/ ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های آسیا به شمار می‌رود

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۷:۲۸
کد خبر: ۸۰۷۲۲۸
ورزش کشور پس از انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد رشد محسوسی داشته است/ ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های آسیا به شمار می‌رود
عضو فراکسیون ورزش گفت: پس از انقلاب اسلامی ما در زمینه‌های مختلفی رشد داشته‌ایم و در ورزش نیز کشور ما در 4 دهه گذشته در تمامی ابعاد خود رشد داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال، درباره رشد ورزش در 40 سال گذشته به خبرنگار برنا گفت: پس از انقلاب اسلامی ما در زمینه‌های مختلفی رشد داشته‌ایم و در ورزش نیز کشور ما در 4 دهه گذشته در تمامی ابعاد خود رشد داشته است.

وی افزود: ما پس از انقلاب در ورزش قهرمانی در رشته‌های انفرادی جدیدی به مقام‌های بسیار خوبی دست پیدا کردیم، علاوه بر گسترش مدال‌هایی که در کشتی و وزنه‌برداری که از قدیم وجود داشت در این رشته‌ها به اوج رسیدیم و البته سبد مدال‌های خود را در بالاترین میادین بین‌المللی با روند صعودی گسترش دادیم.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه افزود: به عنوان یکی از قدرت‌های آسیا در بازی‌های آسیایی مطرح هستیم و شما می‌بینید در بخش ورزش معلولان ما عنوان سوم آسیا را کسب می‌کنیم و همه اینها در کنار حضور قدرتمند بانوان در ورزش‌های مختلف و مدال آوری آنها اهمیت و ارزش بسیار بالایی دارد، در ورزش بانوان تا جایی پیشرفت کرده‌ایم که در مهمترین تورنمنت ورزشی جهان بانوان ما مدال می گیرند و تردیدی وجود ندارد که نمی توان این دستاوردها را با قبل از انقلاب مقایسه کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اهمیت ورزش همگانی خاطرنشان کرد: سلامت جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ورزش همگانی یکی از مولفه‌هایی است که می‌توان گفت به صورت مستقیم روی سلامت و نشاط جامعه تاثیرگذار است و ما هر چقدر در این زمینه کار کنیم به اعتقاد بنده کم می باشد و باید در این مورد مهم فرهنگ سازی صورت بگیرد.

خانلری تصریح کرد: راه‌پیمایی خانوادگی و ورزش صبحگاهی در کنار سایر فعالیت‌های مربوط به ورزش همگانی باید گسترش پیدا کند و شهرداری‌ها می‌توانند نقش سازنده‌ای داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز