زهرا دارابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی کلاسیک بانوان رشته‌ای نوپا محسوب می‌شود/ با شایستگی قهرمان شدیم

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۵:۰۹:۰۳
کد خبر: ۸۰۸۱۵۰
کشتی کلاسیک بانوان رشته‌ای نوپا محسوب می‌شود/ با شایستگی قهرمان شدیم
عضو تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان گفت: در حال حاضر کشتی کلاسیک بانوان یک رشته نوپا محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان در حالی به پایان رسید که تیم کرمانشاه توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

زهرا دارابی نفر اول این دوره از رقابت‌ها در وزن 55 کیلوگرم در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این مسابقات عنوان کرد: این دوره در مقایسه با دوره گذشته از نظر فنی در سطح بالایی برگزار شد. همه کشتی گیران حاضر در این دوره با آمادگی لازم در مسابقات حاضر شدند. خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشتی کلاسیک بانوان یک رشته نوپا محسوب می‌شود ولی با وجود نوپا بودنش در همین مدت اندک رشد کم سابقه‌ای را تجربه کرده است. در حال حاضر این رشته پرطرفدار علاوه بر مسابقات قهرمانی کشور صاحب لیگ برتر نیز است.

دارابی گفت: لیگ بانوان امسال در چهار فصل پیگیری شد، البته هنوز سه فصل از آن را پشت سر گذاشتیم و فصل چهارم و پایانی نیز در اسفند برگزار می‌شود. خوشبختانه وضعیت لیگ در هر فصل بهتر از گذشته می‌شود. کشتی‌گیران از نظر فنی رشد چشمگیری داشتند که در هر دوره به وضوح می‌توان آن را حس کرد. خوشحالم که کشتی بانوان روز به روز  پیشرفت می‌کند و این روند می‌تواند همچنان در سال‌های آتی نیز ادامه دارد باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز