رضا محمدی‌منش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی جذابی با نفت آبادان خواهیم داشت/ تعطیلی لیگ باعث افت تیم‌ها خواهد شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۷:۴۱:۳۸
کد خبر: ۸۰۸۲۰۷
بازی جذابی با نفت آبادان خواهیم داشت/ تعطیلی لیگ باعث افت تیم‌ها خواهد شد
سرمربی تیم بسکتبال پگاه گفت: خوشبختانه تیم پگاه در این مدت به آمادگی خوبی رسیده و در نیم فصل دوم شاهد بازی‌های خوبی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان امروز دوشنبه ۱۵ بهمن در سه شهر تهران، اصفهان و دزفول برگزار می‌شود که یکی از مهمترین دیدار هفته تیم پگاه تهران در تالار بسکتبال آزادی میزبان نفت آبادان خواهد بود.

رضا محمدی‌منش، سرمربی تیم پگاه در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این بازی عنوان کرد:  بازی جذاب و عین حال سختی خواهد بود. هر دو تیم در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارند. خوشبختانه تیم پگاه در این مدت به آمادگی خوبی رسیده و در نیم فصل دوم شاهد بازی‌های خوبی هستیم. بنابراین تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی درمورد تعطیلی مجدد لیگ اظهار کرد: این برای دومین بار است که مسابقات لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌شود. قطعا از نظر فنی برخی تیم‌ها افت می‌کنند، علاوه بر این از پویایی لیگ کاسته می‌شود ولی چون به دلیل تیم ملی این اتفاق رخ می‌دهد باید با این موضوع کنار آمد چون تیم ملی برای همه اهمیت دارد و قطعا در اولویت است.

محمدی منش درمورد شانس موفقیت تیم ملی در پنجره ششم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2019 چین گفت: خوشبختانه تیم ملی کشورمان شاکله خوبی دارد و از طرفی چون تا حد زیادی حضور خود در جام جهانی را قطعی کرده انگیزه بالایی برای کسب پیروزی وجود دارد. احساس می‌کنم تیم ملی کشورمان می‌تواند در این دو رویداد عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز