علیرضا محمد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است/ بازیکنان خارجی به پول فکر می کنند نه تعصب به پیراهن!

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۴:۲۹:۲۸
کد خبر: ۸۰۹۲۱۴
پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است/ بازیکنان خارجی به پول فکر می کنند نه تعصب به پیراهن!
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: بازیکنان خارجی عرق و تعصبی به پیراهن ندارند و بیشتر به دنبال پول هستند و به تیمی می‌روند که پول بیشتری به آنها بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار امروز این تیم مقابل پدیده در هفته شانزدهم لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی قطعا شاهد بازی جذاب و حساسی خواهیم بود.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل دوم با توجه به جذب چند بازیکن شرایط بسیار بهتری نسبت به نیم فصل نخست دارد، البته هماهنگی میان بازیکنان زمان بر خواهد بود و در یک بازی نمی توان بازیکنی را قضاوت کرد اما روی هم رفته این بازیکنان با نظر برانکو به تیم اضافه شده اند و قطعا کمک کننده خواهند بود. ماریو بودیمیر نیز در یک بازی که حضور داشت بازیکن خوبی نشان داد و من امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا هم به سرخپوشان کمک کنند.

مدافع اسبق پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پدیده در نیم فصل نخست نشان داد یکی از تیم های مدعی است اما معتقدم پرسپولیس اصلی ترین مدعی قهرمانی در لیگ است و در این بازی هم با اتکا به هوادارانش به پیروزی خواهد رسید.

محمد درباره پیوستن گادوین منشا به استقلال نیز اظهار داشت: بازیکنان خارجی عرق و تعصبی به پیراهن ندارند و بیشتر به دنبال پول هستند و به تیمی می روند که پول بیشتری به آنها بدهد، در زمان ما هم این گونه بود و ملامحمد از پرسپولیس به استقلال رفت و یا ابراهیم توره از پرسپولیس به سپاهان رفت و تنها دلیل آن همین پول بود. بازیکنان خارجی با تفکر حرفه ای به تعصب روی پیراهن فکر نمی کنند و تنها شاید در کشور خودشان به موضوعی مثل تعصب توجه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز