علی لطیفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال مقابل پیکان فوق‌العاده بود/ مجیدی برای سرمربیگری، دستیار شفر شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس از سایر تیم‌ها بیشتر است

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۲:۴۶
کد خبر: ۸۱۰۱۸۶
استقلال مقابل پیکان فوق‌العاده بود/ مجیدی برای سرمربیگری، دستیار شفر شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس از سایر تیم‌ها بیشتر است
بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال مقابل پیکان فوق‌العاده و بی‌نقص بود و آبی‌ها از تعطیلات نیم فصل به خوبی استفاده کرده‌‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی لطیفی، پیشکسوت استقلال درباره دیدار تیم های فوتبال استقلال و پیکان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: استقلال مقابل پیکان فوق‌العاده و بی نقص بود. استقلال در تعطیلات نیم فصل نشان داد که به خوبی از زمان استفاده کرده است و با رفع نقاط ضعف به رقابت‌های نیم فصل دوم قدم گذاشته تا یکی از مدعیان قهرمانی باشد و هم اینکه هواداران خود را راضی نگه دارد.

وی ادامه داد: با این برد بازیکنان، کادر فنی و مدیریت استقلال از لحاظ روحی و روانی آماده تر می‌شوند و اعتماد به نفس آنها با برد پرگل در نخستین بازی در نیم فصل دوم افزایش می یابد. آبی‌ها در نیم فصل دوم قدرتمندتر هستند و می‌توانند یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

لطیفی درباره حضور گادوین منشا در استقلال بیان کرد: آبی‌پوشان با خرید منشا عملکرد بهتری خواهند داشت. این بازیکن فضای فوتبال ایران را می‌شناسد و نسبت به لیگ ایران آگاهی خوبی دارد و یکی از بازیکنان فرصت طلب و ایجاد کننده موقعیت برای هم تیمی های خود است که این امر در فوتبال بسیار مهم و اساسی می‌باشد.

وی درباره عملکرد تبریزی هم اظهار کرد: اصولاً بازیکنانی که از تیم‌های دیگر به تیم‌های بزرگی همانند استقلال و پرسپولیس می‌پیوندند یا دچار افت می‌شوند یا به پیشرفت می‌رسند. تبریزی در نیم فصل نخست از تمرکز لازم برخوردار نبود و جایگزین های خوبی هم نداشت. برای نمونه دیدار استقلال و سپیدرود این بازیکن علیرغم اینکه استقلال جلو بود به عقب می آمد و در فاز دفاع کمک می‌کرد در صورتی که او باید در نوک حمله منتظر توپ باشد البته اعضای کادر فنی هم به دلیل نبود بازیکن مناسب از تبریزی به خوبی استفاده نمی‌کردند.

لطیفی با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی به کادر فنی اضافه شد تا از هرگونه ترکش‌های احتمالی علیه استقلال جلوگیری کند، افزود: مدیریت به خوبی می‌داند که مجیدی روی سکوها محبوبیت دارد و از وی به عنوان ترکش‌هایی که احتمال دارد در آینده به سمت باشگاه بیاید جلوگیری می کند. من از ایام قدیم مجیدی را می‌شناسم، با هم بزرگ شدیم و هم تیمی بودیم، مجیدی اگر نفعی برایش نداشت هرگز روی نیمکت استقلال نمی‌نشست. وی آمد تا از تجربه‌های شفر استفاده کند و در سال‌های آینده به سرمربی استقلال تبدیل شود.

وی درباره دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی در تبریز گفت: تراکتورسازی با جذب بازیکنان جدید به یک تیم پرستاره تبدیل شده و اکنون تراکتور تیم خطرناک لیگ است که استقلال در دیدار با این تیم پر ستاره باید بسیار هوشیار باشد. استقلال در نیم فصل دوم بسیار خوب است و معتقدم بازی دو تیم از جذاب ترین بازی‌های لیگ می‌شود. پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد زیرا این تیم از بازیکنان و مربیان ثابتی برخوردار است که به خوبی با فوتبال ایران آشنا هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز