محمود کلهر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس نباید منشا را از دست می‌داد/ سرخپوشان بازی راحتی با فولاد نخواهند داشت/ نقص‌های عالیشاه باید برطرف شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۲:۱۱
کد خبر: ۸۱۰۱۸۹
پرسپولیس نباید منشا را از دست می‌داد/ سرخپوشان بازی راحتی با فولاد نخواهند داشت/ نقص‌های عالیشاه باید برطرف شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: گادوین منشا عملکرد بسیار خوبی داشت و کادر فنی پرسپولیس باید به این نکته توجه می‌ کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود کلهر، پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بازی یک ربع اول کاملا در اختیار تیم فوتبال پدیده بود اما بعد از پنالتی که شایان مصلح توانست بگیرد شرایط به نفع پرسپولیس شد و این تیم توانست به سه امتیاز شیرین برسد. 

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس از ساختار دفاعی بسیار خوبی برخوردار است و با رهبری سیدجلال حسینی توانسته به یک خط دفاعی رویایی دست پیدا کند. مهدی شیری بازیکن جدید پرسپولیس به خوبی توانسته سمت راست را پوشش بدهد و این نشان می‌دهد که هفته‌ها آینده سرخپوشان عملکرد بهتری خواهند داشت. بازیکنان پرسپولیس از خط دفاع تا حمله عملکرد بسیار خوبی دارند و در همه فضاها به خوبی ظاهر می‌شوند و یکدیگر را پوشش می‌دهند.

کلهر با تاکید بر اینکه پرسپولیس نباید گادوین منشا را از دست می‌داد، افزود: این بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشت و اعضای کادر فنی پرسپولیس باید به این نکته توجه می‌کردند که در ادامه بازی ها امکان محرومیت و مصدومیت هم وجود دار.د کاش کمی به این نکات توجه می‌شد و خیلی راحت منشا را از دست نمی‌دادند و او به خوبی می‌توانست به قرمزها در ادامه کار کمک بسیاری کند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه فولاد تیم با برنامه و بسیار خوبی است که می‌تواند قرمزها را با چالش مواجه کند، بیان کرد: افشین قطبی از مربیان باتجربه‌ای است که به خوبی پرسپولیس را می‌شناسد و سرخپوشان در زمین فولاد بازی راحتی ندارند اما مطمئن هستم که پرسپولیس پیروز میدان خواهد بود.

وی در پایان گفت: علی علیپور بازیکن با کیفیتی است که واقعا جایش در تیم ملی خالی است. تعجب همه بر این بود که چرا کی‌روش این مهاجم خوب را در لیست خود قرار نداد. امیدوارم مربی جدید نسبت به توانایی های علیپور آگاه باشد. امید عالیشاه بازیکن با کیفیتی است اما در موقعیت‌های گل در هر شرایطی که هست می‌خواهد خودش گل بزند، در صورتی که با یک پاس ساده تیمش را صاحب گل می کند و باید در تمرینات نقص او برطرف شود و او سرعت بسیار خوبی دارد و می‌تواند به سرخپوشان در مسابقات مختلف کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز