نوید شمس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوشحالم دست پر به کشور بازگشتیم/ رقم قراردادهای‌مان پایین است/ ترجیح می‌دهم تمرکزم روی بازی‌های ملی باشد

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۲۹:۳۶
کد خبر: ۸۱۱۹۴۱
خوشحالم دست پر به کشور بازگشتیم/ رقم قراردادهای‌مان پایین است/ ترجیح می‌دهم تمرکزم روی بازی‌های ملی باشد
عضو تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز گفت: خوشحالم که موفق شدیم در بخش تیمی برای اولین بار عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بحرین، نمایندگان ایران پس از اینکه صاحب مدال طلا در بخش تیمی شدند، در جدول انفرادی هم یک مدال نقره در رده نونهالان و یک برنز در رده نوجوانان کسب‌ کردند.

نوید شمس، دارنده مدال برنز این دوره از رقابت‌ها، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این مسابقات عنوان کرد: مسابقات چه در بخش تیمی و چه در بخش انفرادی از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد. خوشحالم که موفق شدیم در بخش تیمی برای اولین بار عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی نیز هدفم کسب مدال طلا بود ولی در مجموع توانستم با غلبه بر حریفان عنوان سوم مسابقات را به دست بیاورم و صاحب مدال برنز شوم. به نظرم عملکرد تیم در مجموع خوب بود. خوشحالم که توانستیم در این مسابقات با دست پر به کشور برگردیم.

شمس درمورد مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: پس از این رقابت‌ها تورهای بین‌المللی اسپانیا و فرانسه را در پیش دارم. این مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود. رقبا همه از بهترین‌های جهان هستند. بدون شک با کسب این عناوین در بحرین با انگیزه بیشتری خودمان را برای حضور در این مسابقات آماده می کنیم.

وی در پایان درخصوص وضعیت لیگ نونهالان تنیس روی میز گفت: متاسفانه به‌دلیل مسائل اقتصادی که چند وقت اخیر در کشور رخ داد، اسپانسرهای کمی سمت رشته‌های ورزشی می‌آید و تیم‌ها از نظر مالی با مشکل مواجه هستند. بنابراین رقم قراردادهای‌مان خیلی پایین است و با این شرایط ترجیح می‌دهم در لیگ بازی نکنم و بیشتر تمرکزم روی بازی‌های ملی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز