کیانوش رحمتی:

قانون باید یکسان باشد/ آبی‌ها تا فینال آسیا هم می‌توانند بالا بروند

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۲:۲۵
کد خبر: ۸۱۳۰۸۶
پیشکسوت استقلال، گفت: اگر از استقلال حمایت شود، این تیم تا فینال آسیا هم می‌تواند بالا برود. من به آینده خوش بینم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصاف تراکتورسازی و استقلال گفت: فکر می‌کنم استقلال می‌خواست بازی را در نیمه اول کنترل کند و به همین دلیل عقب نشسته بود. استقلال تلاش داشت تا با توجه به میزبان بودن تراکتورسازی، بازی را کنترل کند و موفق هم بود ولی در نیمه دوم بعد از گل حریف، استقلال جلو آمد و حملات خوبی هم داشت ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. فکر می‌کنم شاید اگر تغییرات زودتر اتفاق می‌افتد، می توانستیم نتیجه را عوض کنیم. البته  شفر در تمرینات هستند و مطمئنا از هرکسی به اوضاع و شرایط بازیکنان مسلط تر هستند.

او درباره اخراج دژاگه گفت: قانون باید یکسان باشد. نمی‌شود یک جا قانون اعمال شود و یک جا نشود. وقتی در خارج از ایران، بازیکن در موقعیت مشابه کارت می‌گیرد ، باید در داخل هم بگیرد. این مسائل باعث ایجاد شائبه‌هایی می‌شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به سوالی درباره اظهارات بازیکنان استقلال درباره برخوردهای دو گانه داوران با آنها گفت: من با بازیکنان موافقم. البته از دیدن این صحنه ها ناراحت می شوم. من عاشق فوتبالم و البته تعصب و فشاری که روی بازیکنان هست را قبول دارم و این را هم میپذیرم که در شرایط مشابه برای برخی بازیکنان تیم های دیگر، با برخورد داور رو به رو نیستیم. 

وی درباره آینده استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است. ما نفرات خوب زیادی داریم. اگر از این تیم حمایت شود، این تیم تا فینال آسیا هم می‌تواند بالا برود. من به آینده خوش بینم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز