شیدا فلاحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی در لیگ برتر حقمان بود/ هندبال بانوان روزبه‌روز پیشرفت می‌کند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۵:۰۸
کد خبر: ۸۱۳۷۵۸
قهرمانی در لیگ برتر حقمان بود/ هندبال بانوان روزبه‌روز پیشرفت می‌کند
کاپیتان تیم هندبال شهید چمران لارستان از قهرمانی تیمش در لیگ برتر بانوان دفاع کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شیدا فلاحی، کاپیتان تیم هندبال شهید چمران لارستان، درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: امسال تیم خیلی خوبی داشتیم. اگر نتایج به دست آمده را نگاه کنیم کاملا مشخص است که در این دوره با آمادگی لازم در مسابقات حاضر شدیم. به نظرم این آمادگی در نیم فصل دوم خیلی بهتر و بیشتر از نیم فصل اول شد و در نهایت نیز موفق شدیم عنوان قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

وی در مورد وضعیت کلی لیگ اظهار کرد: خوشبختانه هندبال بانوان روز به روز رشد می‌کند. امسال نیز چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی همه تیم‌ها در شرایط خوب و ایده‌آلی بودند. امسال همچنین علاوه بر سطح بالای مسابقات رقابت تیم‌ها از جذابیت بالایی برخوردار بود، طوری‌که در روز بازی فینال فقط تیم‌های رده بالای جدول رقابت جذابی نداشتند، بلکه تیم‌های قعر جدولی برای بقا در لیگ برتر جدال حساسی را پشت سر گذاشتند. در مجموع امسال لیگ خوبی را در بخش بانوان شاهد بودیم.

عضو تیم ملی هندبال بانوان خاطرنشان کرد: امسال در بخش تیم ملی هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا در کوماماتو ژاپن را پشت سر گذاشتیم، مسابقاتی که از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد. خوشبختانه در این رویداد نیز موفق شدیم عنوان ششمی را به دست بیاوریم هرچند که به نظر من می‌توانستیم عنوان پنجمی را کسب کنیم. در پایان از آقای دولو تشکر می‌کنم که حمایت همه جانبه‌ای را از هندبال بانوان دارند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد تا شاهد افتخار آفرینی بانوان هندبالسیت ها در میادین مختلف باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز