با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و به میزبانی مجموعه پاس؛

سومین نشست هماهنگی بازی‌های مقدماتی المپیک برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۲:۴۵
کد خبر: ۸۱۳۹۴۸
سومین نشست هماهنگی بازی‌های مقدماتی المپیک برگزار شد
سومین نشست هماهنگی برگزاری بازی های گروه سوم از دور مقدماتی بازی های المپیک 2020 عصر یکشنبه در مجموعه پاس قوامین تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست که با حضور مسئولان و نمایندگان فدراسیون فوتبال همچنین تیم المپیک و به میزبانی مجموعه باشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور برگزاری رقابت های گروه سوم مورد ارزیابی قرار گرفت.

پیش از آغاز این نشست آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین تیم امید از این زمین پس از اقدامات ترمیمی صورت گرفته بازدید به عمل آوردند. همچنین هماهنگی های لازم درخصوص میزبانی از 3 تیم عراق، یمن و ترکمنستان، داوران حاضر در رقابت ها و نمایندگان AFC به عمل آمد.

اتخاذ تدابیر مناسب به منظور جذب حمایت هواداران فوتبال و تشویق تیم امید از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که با هماهنگی فدراسیون فوتبال، شهرداری تهران و هیات فوتبال استان تهران تدابیری در این خصوص اندیشیده شد.  ورزشگاه پاس واقع در شهرک اکباتان از دوم الی ششم فروردین ماه سال 1398 میزبان مسابقات گروه سوم مرحله مقدماتی المپیک با حضور تیم های زیر 23 سال ایران، عراق ، ترکمنستان و یمن خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز