سید محمد پولادگر:

شهدا اسطور‌ه‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی هستند

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۸:۳۰
کد خبر: ۸۱۵۲۱۶
شهدا اسطور‌ه‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی هستند
رییس فدراسیون تکواندو در مراسم چهارمین یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو اصفهان گفت: باید تلاش کنیم شهدا به نسل امروز معرفی کنیم چراکه آنها اسطور‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید‌محمد پولادگر در چهارمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو اصفهان با عنوان "قهرمان ماندگار" گفت: فداکارترین، مخلص‌ترین و متعهد‌ترین انسان‌های معاصر شهدای عزیز هستند که با نثار جان خود اقتدار و استقلال ایران اسلامی را رقم زده‌اند؛ بزرگی شهدا به‌ گونه‌ای است که دامانی که در آن پرورش یافته‌اند یعنی پدران و مادران آنها نیز قابل ستایش است.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم شهدا را به نسل امروز که آینده کشور در دست آنها است، معرفی نماییم زیرا چراغ راه هستند؛ این یکی از وظایفی است که فدراسیون تکواندو برای خود در نظر گرفته است. هر صنفی باید از شهدای خود تجلیل کند، ما به شهدا نیاز داریم که هدایت‌کننده نسل امروز باشند و روزی نباشد که نام شهدا در کوچه پس‌کوچه‌های ذهن ما گم شود.

پولادگر افزود: شهدا اسطور‌ه‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند، جوان امروز به هویت نیاز دارد، بدون شک شهدا ارزشمند‌ترین افرادی هستند که در تاریخ معاصر می‌شناسیم؛ نبردی را رقم زدند که در تاریخ بی‌سابقه است زیرا تنها نبردی بود که دشمن نتوانست خاک کشور را بگیرد. برگزاری چهارمین یادواره شهدای تکواندو بسیار سخت بود زیرا بسیاری از شهدای تکواندو اصفهان را می‌شناسم و ادا کردن حق آن‌ها بدون شک کار دشواری است.

نظر شما
پرونده ویژه