رضا عیوضی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم بسکتبال باویلچر اصفهان بهتر عمل کرد و قهرمان شد/ بازیکنان جوان مسابقات را از حالت یکنواختی خارج کردند

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۷:۰۶
کد خبر: ۸۱۵۵۱۸
تیم بسکتبال باویلچر اصفهان بهتر عمل کرد و قهرمان شد/ بازیکنان جوان مسابقات را از حالت یکنواختی خارج کردند
عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: امسال همه تیم‌ها از بازیکن‌های جوان استفاده می‌کردند و باعث جذابیت مسابقات شده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های قهرمانی کشور فینال و رده بندی بسکتبال با ویلچر مردان، با حضور ۴ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.

رضا عیوضی، بازیکن تیم خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دیدار عنوان کرد: بازی خوبی بود ولی متاسفم که نتوانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. تیم اصفهان خوب بازی کرد و موفق شد جام را به خانه ببرد. به این تیم تبریک می‌گویم. تیم ما در مجموع خوب بود ولی روز ما نبود.

وی درمورد سطح مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. اکثر تیم‌های حاضر با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شدند. طبق قانون جدید، امسال همه تیم‌ها از بازیکن‌های جوان استفاده می‌کردند که باعث جذابیت مسابقات بود و بازی‌ها از حالت یکنواختی خارج شده بودند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان درخصوص حضور حامد حدادی در فینال مسابقات گفت: خوشحالم که ستاره بسکتبال کشورمان در سالن حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا کرد. قطعا حضور ستاره‌ها در چنین مسابقاتی انگیزه تیم‌ها را بالا می‌برد و می‌توانیم شاهد بازی‌های خوبی باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه