محمدرضا داورزنی:

ورزشکاران نماینده یک ملت در جهان هستند/ باید روحیه مردم را تقویت کنیم/ تنیس روی میز ایران به پیشرفت خوبی رسیده است

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۲:۵۵
کد خبر: ۸۱۵۵۸۰
ورزشکاران نماینده یک ملت در جهان هستند/ باید روحیه مردم را تقویت کنیم/ تنیس روی میز ایران به پیشرفت خوبی رسیده است
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران ما در عرصه‌ های مختلف قدرت نمایی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در مجمع سالیانه فدراسیون‌ تنیس روی میز در مشهد به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: مردم در فجر چهلم اتفاق خوبی را رقم زدند، فشارهایی که کشورهای مستکبر وارد کردند و با سیاه نمایی خواستند موفقیت های ایران را کمرنگ نشان دهند نتوانست مانع حضور مردم شود.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درخصوص رشد ورزش تنیس در کشور عنوان کرد: با وجود رییس فدراسیون از جنس تنیس این ورزش جایگاه خوبی در آسیا کسب کرده با وجود اینکه ورزشکاران بزرگی که در آسیا وجود دارد ورزشکاران ما نیز در عرصه‌های مختلف قدرت نمایی کردند.

وی درخصوص پیگیری مشکلات هیات‌های کشور گفت: وزارت سامانه ای را طراحی کرده است که تمام هیئت‌های استانی را تعریف کردیم و مشکلاتی که دارند را می توانند از این طریق حل کنند.

داورزنی درخصوص مشکلات قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی اظهار کرد: در مورد ماده ۸۸ بد عمل شد، قرار بود اماکن مازاد واگذار شود اما در استان هابد عمل کردند و این قانون خوب اجرا نشد، دیوان محاسبات پیگیر بود که هیئت‌های استانی نمی‌توانند از این اماکن درآمد داشته باشند و باید در مزایده شرکت می‌کردند تا با پرداخت اجاره از این اماکن بهره‌مند شوند اما پیگیر هستیم براساس درجه بندی استان‌ها خارج از مزایده اماکن تخصصی واگذار شود، مجموعه‌های مختلف شناسایی شده تا پایان سال این مشکل حل می شود.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: زمانی ما در هیچ روستایی امکانات ورزشی نداشتیم، مهاجرت زیادی از روستا به شهر داشتیم به این خاطر که امکانات رفاهی نداشتیم. دولت با توجه به این بخش‌ها مراکز خوبی را احداث کردند و بخش خصوصی و کمک‌های مردم نیز در این خصوص اتفاقات خوبی را رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط کشور سخت است اتاق جنگ آمریکا خزانه داری آن است. وظیفه ماست که روحیه مردم را تقویت کنیم و ورزش را به دید تفریح نگاه نمی‌کنیم. برای مردم هم بسیار اهمیت دارد که ورزشکاران در حوزه بین‌المللی موفق شوند و از این اتفاق نیز روحیه می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز