سید نصرالله سجادی:

هماهنگی و همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها وجود دارد/طراحی لباس فرم کاروان ایران در المپیک را به مسابقه می‌گذاریم

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱:۰۷
کد خبر: ۸۱۵۶۵۳
هماهنگی و همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها وجود دارد/طراحی لباس فرم کاروان ایران در المپیک را به مسابقه می‌گذاریم
سرپرست کاروان ایران، گفت: جلسات فعلا برای کسب سهمیه است و بعد از کسب سهمیه ها در راستای پشتیبانی و تدارک قوی استمرار پیدا خواهد کرد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرپرست کاروان  ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو  ارتباط مستمر با کمیته سازماندهی بازی های المپیک توکیو را به عنوان یکی از محورهای مهم وظایف سرپرست کاروان دانست و تصریح کرد: این ارتباط و هماهنگی  اغلب در قالب فضای مجازی و با بهره گیری از ایمیل  و در بعضی اوقات نیز مکالمات تلفنی با برخی از مسئولین مرتبط بازی ها محقق می شود .

 سجادی در ادامه به دریافت کلیه دستورالعمل ها،آیین نامه ها و مقررات  فنی و اجرایی رشته های مختلف ورزشی در شهر میزبان بازیها  اشاره کرد و اظهار داشت:دریافت همه این موارد و ترجمه آنها به عنوان یکی از محورهای مهم وظایف هیات سرپرستی است که پس از ترجمه باید در اختیار فدراسیون ها قرار گیرد و بر همین اساس هم جلسات منظمی را برگزار می کنیم تا فدراسیون های شرکت کننده در المپیک  بصورت کامل توجیه شوند.

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو برگزاری جلسات منظم و هدفمند با  فدراسیون های در حال کسب سهمیه را هم مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: این جلسات فعلا برای کسب سهمیه است و بعد از کسب سهمیه ها در راستای پشتیبانی و تدارک قوی استمرار پیدا خواهد کرد .

دکتر سجادی فعال شدن بخش های تدارکاتی  در قالب تجهیزات و وسائل مورد نیاز کاروان ورزشی ایران را بسیار مهم بر شمرد و ادامه داد: در ابتدای سال 98 یکی از مهمترین اقداماتی که انجام خواهیم داد اعلام عمومی برای طرح لباس های فرم کاروان ورزشی ایران است که طرح لباس فرم را به مسابقه می گذاریم و سپس با نظر هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بهترین طرح  را برای لباس فرم و لباس های دیگر کاروان ایران متناسب با شان و شخصیت والای ورزشکاران کشورمان انتخاب می کنیم .

سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک با بیان اینکه اطلاعیه و فراخوان طرح لباس فرم کاروان ورزشی ایران، ابتدای سال آینده آماده  می شود تاکید کرد: بعد از این اعلام فرصت 16 ماهه برای سفارش و دریافت لباس های فرم داریم و در این بین قطعا  ،بعد از تایید طرح ،لباس ها توسط یک شرکت داخلی تامین و تولید خواهد شد.

دکتر سجادی گفت:  فدراسیون ها برای شرکت در رویداد مهم المپیک به لباس های تخصصی هم نیاز دارند که این مهم با برنامه ریزی فدراسیون ها انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه هم وجود نخواهد داشت .

 سرپرست کاروان ورزشی ایران که تجربه مدیریت در کاروان های ایران در چهار دوره بازی های المپیک را در کارنامه دارد ،جدول کارنمای بازی های المپیک 2020 را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: جدول کارنمای هیات سرپرستی کاروان ایران از ابتدای اسفندماه طراحی شده و تا زمان اعزام تاریخ فعالیت ها کامل مشخص شده  تا در این بین ارتباطات داخلی و بیرونی بر اساس آن پیش رود .

سجادی با بیان اینکه اقدامات بازی های آسیایی 2018 هم بر اساس جدول کارنما پیش می رفت اظهار داشت: بر اساس این جدول کاملا مشخص شده که چه کاری در چه زمانی باید انجام شود که خوشبختانه در بازی های آسیایی جاکارتا بدون مشکل ، اهداف از پیش تعیین شده محقق شد .

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک 2020 که علاوه بر تجربه  چهار دوره بازی های المپیک ،شش دوره هم سرپرستی کاروان ورزشی ایران در بازی های اسیایی را هم عهده دار بوده ،تلاش رشته هایی که در حال کسب سهمیه برای حضور در بازی های المپیک 2020 هستند را ستایش کرد و ادامه داد:  بر اساس اطلاعی که دارم و گزارش هایی که دریافت کردیم فدراسیون ها درگیر تمرین و مسابقات هستند و تعدادی از رشته ها فرایند کسب سهمیه را اغاز کرده اند و اکثر فدراسیون ها خوشبختانه در حال کار کردن هستند و حتی بصورت جدی کار آنها بعد از اتمام بازی های اسیایی 2018 جاکارتا شروع شده است .

دکتر سجادی تعامل ،هماهنگی و همکاری وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی را   مثبت ارزیابی  کرد و این شاخصه ها را برای کسب موفقیت مهم دانست و اظهار داشت: موفقیت کاروان ورزشی ایران مستلزم همکاری و کار جمعی است که خوشبختانه با توجه به همه گونه همکاری که بین وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها وجود داشت در بازی های آسیایی 2018 تجربه خوب و موفقی بدست آمد و قطعا استمرار این مهم می تواند به موفقیت کاروان هم کمک کند .

نظر شما
پرونده ویژه