استقلال تهران-ذوب‌آهن اصفهان؛

جدال تماشایی شفر و علیمنصور/ سوت‌ها دوباره به صدا درمی‌آیند!

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۳:۱۲:۴۲
کد خبر: ۸۱۶۲۳۴
جدال تماشایی شفر و علیمنصور/ سوت‌ها دوباره به صدا درمی‌آیند!
تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز پذیرای رقیب اصفهانی خود خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در رقابت‌ های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر پارس جنوبی جم، آماده است تا از سد ذوب آهن نیز بگذرد. آبی ها در این بازی طارق همام و علی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما سایر بازیکنان می توانند به استقلال در این بازی کمک کنند.

در سوی دیگر این میدان تیم ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان قرار دارد که پیشتر هدایت آبی های پایتخت را برعهده داشت. تیم ذوب آهن بعد از یک دوره نتایج ضعیف، در هفته های اخیر نمایش های خوبی داشته و اخیرا هم توانسته با شکست الکویت و الغرافه به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. به همین دلیل آن ها از انگیزه و روحیه خوبی برابر استقلال برخوردارند و کار آبی ها مقابل آن ها سخت خواهد بود.

نکته جالب توجه مربیان دوتیم هستند. در لیگ برتر منصوریان به دلیل نتایج ضعیف و بعد از باخت مقابل ذوب‌ آهن از هدایت آبی‌ها کناره گیری کرد و وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. اکنون منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن روی این نیمکت می‌نشیند و قطعا منصوریان در آزادی مقابل تیم سابق خود ساعت‌های راحتی را سپری نخواهد کرد.

تیم استقلال در حالی به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود که روزبه چشمی، مدافع آبی پوشان پایتخت، 3 کارته است. در صورتی که شفر از چشمی مقابل ذوب آهن استفاده کند و این بازیکن چهارمین کارت زرد خود را دریافت کند این بازیکن دیدار بعدی استقلال برابر فولاد خوزستان را از دست می‌دهد.

استقلال در اسفند 6 بازی برگزار خواهد کرد که میانگین 5 روز یک بازی برنامه فشردهای برای این تیم ایجاد خواهد کرد. این 6 بازی شامل 4 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در لیگ قهرمانان می شود. بازی اول با برد پشت سر گذاشته شده است و روز یکشنبه در بازی دوم به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

گفتنی است، علیرضا فغانی با کمک های علی اکبر نوری و ایوب غلامزاده دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن را قضاوت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز