محمدرضا داورزنی:

قایقرانی باید اهداف آرمانی داشته باشد/ برای سهرابیان مقدم آرزوی موفقیت می‌کنم

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۱۷۶۳۵
قایقرانی باید اهداف آرمانی داشته باشد/ برای سهرابیان مقدم آرزوی موفقیت می‌کنم
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی باید اهداف آرمانی ترسیم کند و به آن اهداف هم برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی عصر امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی بیان کرد: امیدوارم خانواده قایقرانی با همدلی بیشتر انتظارات مردم را جامعه عمل بپوشاند و سبد مدالی ایران را پررنگ‌تر کند. انتظار مجموعه ورزش کشور این است که ظرفیت‌ها را به خدمت بگیریم. اینکه تمام ظرفیت‌ها را در دریاچه آزادی محدود کنیم درست نیست. ما سدها و رودخانه‌های متعددی داریم که می‌تواند کمک کند.

او ادامه داد: طبیعی است در جمعیت 80 میلیونی ما استعدادهای متعددی دارد و می‌توان تعداد قایقران‌ها را بیشتر کنیم. انتخابات تمام شد و قایقرانی باید اهداف خود را مشخص کند و اهداف هم باید آرمانی باشد و تلاش کنیم به سمت این هدف برویم و به آن هم برسیم. نه تنها قایقرانی بلکه همه رشته‌ها نباید فقط به پول دولتی تکیه کند و باید فضایی ایجاد شود که اسپانسرها ورود کنند. این هم وقتی اتفاق می‌افتد که قایقرانی نتایج خوبی بگیرد.

دکتر داورزنی خطاب به هیأت‌های استانی گفت: هیأت‌های استانی باید فعال‌تر باشند.

او در پایان گفت: برای آقای سهرابیان آرزوی موفقیت دارم. او باید به اعتماد مجمع پاسخ مثبت بدهد. بقیه کاندیداها هم باید همکاری جدی با آقای سهرابیان داشته باشند. جامعه قایقرانی باید به تحقق برنامه‌های سهرابیان کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز