علی لطیفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی در اهواز به سود تیم شفر می‌شود/ دربی ۸۹ تعیین‌کننده‌ خواهد بود/ استقلال در آسیا نتایج خوبی می‌گیرد

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۲:۴۲
کد خبر: ۸۱۷۶۴۴
بازی در اهواز به سود تیم شفر می‌شود/ دربی ۸۹ تعیین‌کننده‌ خواهد بود/ استقلال در آسیا نتایج خوبی می‌گیرد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بازی فولاد، استقلالی آماده حضور دارد که می‌تواند هر تیمی را حتی در خانه‌اش زمین‌گیر کند و بنده معتقدم استقلال با کسب 3 امتیاز به تهران باز می‌گردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره برد پرگل آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار برنا گفت: استقلال در این دیدار فوق‌العاده بود و واقعا فراتر از انتظار هواداران و حتی شخص بنده ظاهر شد.

وی افزود: استقلال از زمان منصوریان با یک معضل دست و پنجه نرم می‌کرد و آن هم این بود که تیم به ترکیب ثابتی دست پیدا نمی‌کرد، سال گذشته شفر این مشکل را حل کرد اما با توجه به از بین رفتن شاکله تیم در ابتدای این فصل دوباره این مشکل گریبانگیر استقلال شد. اعتقاد دارم شفر باید زودتر از اینها به ترکیب ثابت دست پیدا می‌کرد اما حالاهم دیر نشده و استقلال به مدعیان قهرمانی نزدیک است.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به برتری قاطعانه آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن گفت: در تمامی خطوط از حریف سرتر بودیم، استقلال کارهای ترکیبی بسیار خوبی را انجام می‌داد و خوشحال شدم این کارهای ترکیبی در سراسر زمین بود، ترکیب‌های 2نفره، مثلثی و سه نفره و حتی چهار نفره را بارها در این دیدار دیدیم و این همان استقلالی است که هواداران می‌خواهند.

لطیفی پیرامون حضور استقلال در جمع مدعیان قهرمانی گفت: استقلال بازی‌های حساس زیادی در پیش دارد و به اعتقادم در دربی 89 شاهد بازی تعیین کننده‌ای خواهیم بود و این تیم می‌تواند علاوه بر لیگ، در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق باشد. فراموش نکنیم سال گذشته آبی‌پوشان در آسیا گروه مرگ را به گروه زندگی تبدیل کردند و امسال هم قادر خواهند بود هم از گروه خود صعود کنند و هم در ادامه در آسیا درخشش داشته باشند.

بخش پایانی صحبت‌های سرمربی اسبق اکسین البرز درباره بازی فردا استقلال مقابل فولاد خوزستان بود که گفت: فولاد از زمانی که آقای قطبی آمده تیم بهتری شده و فوتبال خوبی بازی می‌کند، آنها از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند. در این سوی میدان هم استقلال آماده حضور دارد که می‌تواند هر تیمی را حتی در خانه‌اش زمین‌گیر کند و معتقدم استقلال با برد به تهران باز خواهد گشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز