بهترین مربی مسابقات جام باشگاه‎های آسیا ۲۰۱۹-کیش؛

خلیفه: تکواندوکاران دانشگاه آزاد عملکرد بسیار خوبی داشتند

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۳:۳۷
کد خبر: ۸۱۷۹۵۲
خلیفه: تکواندوکاران دانشگاه آزاد عملکرد بسیار خوبی داشتند
بهترین مربی نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: ورزشکاران تیم دانشگاه آزاد اسلامی واقعا عملکرد بسیار خوبی داشتند و از 8 هوگوپوش تیم، 7 تکواندوکار به فینال این رویداد راه پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‎های آسیا، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 5 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 749 امتیاز توانست مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جام نهم تکیه بزند.

سیدنعمت خلیفه که به عنوان بهترین مربی این رویداد انتخاب شده است گفت: این رقابت‌ها با همت فدراسیون تکواندو کشورمان هرساله برگزار می‎شود؛ در این دوره نیز شاهد مبارزات جذابی میان تکواندوکاران حاضر در این رویداد بودیم که رقابت اصلی میان تیم‌های داخلی بود.

وی اینطور ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی از 9 دوره برگزاری این رقابت‌ها تنها در دو دوره حضور نداشت و با توجه به کسب 5 عنوان قهرمانی و 2 نایب قهرمانی از پیشتازان این رویداد به حساب می‌آید.

خلیفه تصریح کرد: ورزشکاران تیم واقعا عملکرد بسیار خوبی داشتند و از 8 هوگوپوش تیم، 7 تکواندوکار به فینال راه پیدا کردند.

وی گفت: از تمامی کسانی که در برگزاری هرچه بهتر این رویداد سهیم بودند تشکر می‎کنم؛ همچنین قدردان کادرفنی و تکواندوکاران تیم هستم و امیدوارم موفقیت‌های تیم دانشگاه آزاد اسلامی تداوم داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز