امیرحسین جمشیدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور در تور برای دوچرخه‌سوار دوپینگ است/ در مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانیم مدال‌آوری کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۷:۳۱:۰۸
کد خبر: ۸۱۸۴۲۳
حضور در تور برای دوچرخه‌سوار دوپینگ است/ در مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانیم مدال‌آوری کنیم
رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری امید ایران گفت: اگر بتوانیم قبل از مسابقات قهرمان آسیا در چند تور شرکت کنیم، نتایج متفاوت خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روز چهارشنبه 8 اسفندماه، آخرین مرحله مسابقات جاده لیگ برتر آقایان به میزبانی استان تهران در شرایط جوی نامناسب برگزار شد. امیرحسین جمشیدیان، عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران در رده سنی امید طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار برنا در خصوص نتیجه مسابقات و اردوی آماده‌سازی ماهشهر جهت حضور در رقابت‌های قهرمان آسیا 2019 ازبکستان بیان کرد: بعد از مدت‌ها، اردوهای ملی خیلی زودتر از مسابقات برگزار شدند و به همین دلیل اردوها انتخابی نیستند و تمرینات تخصصی و پایه است. سال‌های قبل اردوها از روز اول انتخابی بود و فشار روی نفرات بسیار زیاد بود و تمرینات پایه کار نمی‌شد، شاید به همین دلیل بعضی نفرات قبل از مسابقه افت می‌کردند.

وی افزود: رقیب‌های آسیایی ما، با تیم‌های کنتیننتال و تیم‌های ملی خود، در مسابقات خارجی شرکت می‌کنند. اما ما در سال فقط در داخل کشور 3 مرحله لیگ و یک تور آذربایجان را شرکت می‌کنیم. امیدوارم باشگاه سپاهان در سال آینده بتواند برای شرک در تورهای خارجی دعوت‌نامه بگیرد. تور برای دوچرخه سوار یک دوپینگ است و دوچرخه‌سوارها را قوی می‌کند. اگر بتوانیم قبل از مسابقات قهرمان آسیا جاده در چند تور حضور داشته باشیم، نتایج مسابقات با شرایطی که فقط داخل اردو باشیم، بسیار متفاوت خواهد بود.

جمشیدیان در خصوص آخرین مرحله جاده لیگ برتر گفت: شرایط آب و هوا مناسب نبود و برای شخص من بسیار سرد بود. اما مسابقه بسیار خوبی بود. مسیر مسابقه فنی بود و به نظر من باید مسیرهای مسابقه فنی باشد، مسیرهای رفت و برگشت دست‌فرمان و تکنیک نفرات را مشخص نمی‌کند. اما مسابقات خارجی همیشه در مسیرهای فنی برگزار می‌شوند و نفرات به مشکل برمی‌خورند.

رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری ایران در پایان خاطر نشان ساخت: اگر روی نفرات تیم ملی ایران کار بشود، در مسابقات متعدد شرکت کنیم، اردوها منظم برگزار بشوند و حاشیه‌ای نباشد، نفرات می‌توانند در آرامش خاطر تمرین بکنند و مدال بگیرند. تیم ملی دوچرخه سواری ایران، همیشه نشان داده است که می‌تواند مدال بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز