سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال زمان خوبی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود/ پرسپولیس توانایی شکست پاختاکور را دارد

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۱۹۱۸۴
استقلال زمان خوبی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود/ پرسپولیس توانایی شکست پاختاکور را دارد
بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: تیم فوتبال الدحیل حریف ساده ای نیست اما استقلال هم در آسیا تجربه خوبی دارد و می تواند مانند سال قبل از گروه خود صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم سابق سرخابی های پایتخت با اشاره به آغاز کار نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت:  استقلال نیم فصل را بسیار خوب شروع کرده و خریدهای جدید این تیم به ویژه پاتوسی نشان داده اند که این تیم زمان خوبی وارد این رقابت ها شده است. البته الدحیل حریف ساده ای نیست اما استقلال هم در آسیا تجربه خوبی دارد و می تواند مانند سال گذشته از گروه سخت خود صعود کند.

وی افزود: برعکس استقلال، پرسپولیس پس از خریدهایی که در نیم فصل داشته هنوز به آن هارمونی مورد انتظار نرسیده است اما پرسپولیس می تواند از سد پاختاکور عبور کند و روند بازی این تیم در دیدار آخر لیگ نشان می دهد آنها نیز می توانند به شرایط ایده آل خود دست پیدا کنند. به ویژه اینکه اگر از این مرحله صعود کنند برای مرحله های بالاتر زمان خواهند داشت و این می تواند برای این تیم و برانکو یک فرصت مناسب به شمار بیاید.

مهاجم سابق سرخابی های پایتخت در ادامه پیرامون این موضوع که چه عاملی را دلیلی موفقیت تیم های حاشیه خلیج فارس در لیگ قهرمانان آسیا می داند، این گونه پاسخ داد: در این کشورها ساختار باشگاهی به صورت کاملا حرفه ای طراحی و اجرایی شده است. نباید فکر کنیم قطر به صورت اتفاقی قهرمان آسیا شد، خیر این تیم با برنامه ریزی 10 ساله و با اتکا به ساختار صحیح و حرفه ای باشگاهی به اینجا رسیده و روند موفقیت آمیز خود را نیز ادامه می دهد اما متاسفانه برترین باشگاه های ما برای زمین تمرین با مشکل مواجه هستند و این زیبنده فوتبال ما نیست. شاید این سوال مطرح شود که چگونه پرسپولیس سال گذشته توانست تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود، بنده قاطعانه عرض می کنم اگر طی این سال ها هر افتخاری هم کسب شده بر پایه غیرت و از خود گذشتگی بازیکنان کشور بوده است.

سیدصالحی درباره ذوب آهن گفت: بنده امیدوارم تمامی نمایندگان کشورمان از جمله ذوب آهن که در هفته نخست نیز میزبان است بتواند پیروز شود.

گفتنی است، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 از فردا با آغاز مرحله گروهی آغاز می شود و سه نماینده ایران به مصاف حریفان خود می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز