تورنمنت بین‌المللی فوتبال کوبان اسپرینگ-سوچی روسیه؛

خسرویار: شاگردانم روز به روز بهتر می‌شوند

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۹:۰۶
کد خبر: ۸۲۰۷۸۵
خسرویار: شاگردانم روز به روز بهتر می‌شوند
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: هدف‌مان بهتر شدن وروند رو به رشد است که خوشبختانه شاهد این امر در بازیکنان هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: حضور در تورنمنت بین المللی کوبان اسپرینگ سوچی- روسیه به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت تیم خود را ارزیابی کنیم و تا مسابقات آسیایی برای رفع و یا تقویت آن برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: دو برد برابر لائوس و آذربایجان و یک باخت برابر میزبان نتیجه این تورنمنت بود. بازی برابر روسیه بسیار سخت و جذاب بود. دو پنالتی از سوی داور به نفع روسیه گرفته شد که یکی را دروازبان ایران مهار کرد و دومی به گل تبدیل شد. در بازی برابر لائوس و آذربایجان نیز بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و طبق آنچه که کادر فنی از آنها خواسته بود در میدان مسابقه به رقابت پرداختند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در پایان گفت: حضور در این تورنمنت بسیار لازم بود ضمن اینکه بازیکنان محک خوبی خورند و معتقدم شاگردانم روز به روز بهتر از گذشته می شوند.

ملی پوشان زیر ۱۹ سال ایران خود را برای حضور در مرحله دوم مقدماتی قهرمانی آسیا که از ۶ تا ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. تیم ایران در این مرحله برابر ویتنام، کره جنوبی و لبنان به میدان می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز