بعد از نوروز برای رقابت قهرمانی آسیا آماده می‌شویم؛

خانلرخانی: در جام ریاست فدراسیون جهانی توانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۰۸۴۷
خانلرخانی: در جام ریاست فدراسیون جهانی توانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: خوشبختانه در جام ریاست فدراسیون جهانی امتیاز لازم را برای افزایش رنکینگ ملی پوشان کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیام خانلرخانی سرمربی پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی بیان کرد: خوشبختانه در این دوره از رقابت ها مدال های خوبی را کسب کردیم و خوشبختانه در وزن های المپیکی توانستیم ۱۰ امتیاز لازم را کسب کنیم تا رنکینگ پاراتکواندوکاران کشورمان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تمام تمرکز و هدف ما کسب امتیاز در وزن های المپیکی بود تا بتوانیم از این فرصت برای ارتقا رنکینگ المپیکی پاراتکواندوکاران استفاده کنیم که خوشبختانه به این مهم دست یافتیم.

خانلرخانی درباره عملکرد هوگوپوشان گفت: بعد از مسابقات جهانی ترکیه حدود ۳ هفته ورزشکاران ما در استراحت بودند و در شهرهای خود به صورت غیرمتمرکز به تمرین پرداختند و برای این مسابقات از آمادگی خوبی برخوردار بود و توانستند عملکرد راضی کننده ای داشته باشند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو درباره برنامه مسابقات و اردوی تیم ملی عنوان کرد: بعد از ایام نوروز اردوهای آمادگی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن آغاز می شود و تمرینات را به صورت متمرکز آغاز می کنیم.

خانلرخانی در پایان گفت: امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال های خوشرنگ و سکوهای قهرمانی امتیازات لازم را بدست آوریم و یک قدم به پارالمپیک ۲۰۲۰ نزدیک تر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز