ماشین‌سازی صفر- تراکتورسازی دو؛

تراکتورسازی فاتح دربی تبریز/ پرشورها به صدر جدول نزدیک‌تر شدند

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۸:۵۱
کد خبر: ۸۲۱۴۷۲
تراکتورسازی فاتح دربی تبریز/ پرشورها به صدر جدول نزدیک‌تر شدند
تیم فوتبال تراکتورسازی توانست با دو گل تیم فوتبال ماشین سازی را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال تراکتورسازی عصر امروز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال ماشین سازی رفت که این دیدار با نتیجه دو صفر به نفع تراکتوری‌ها به پایان رسید. 

گل اول برای تراکتورسازی: دقیقه 23 یکی دیگر از حملات فراوان تراکتوری ها از جناح چپ ماشین سازی بالاخره نتیجه داد و در حالی که ده خسوس قصد داشت توپ فرستاده شده به 6 قدم را مهار کند در اشتباهی عجیب اهل شاخه با تکل بی مورد خود موقعیت خوبی برای حریف ساخت و اشکان دژاگه نیز موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه ماشین سازان را باز کند.

گل دوم برای تراکتورسازی: در دقیقه 50 تراکتوری ها در یکی از اولین حملات خود در نیمه دوم توانستند بازهم دروازه ماشین را باز کنند و این بار پاس کات بک اسماعیلی فر پیش از دروازه سبزپوشان به استوکس رسید و مهاجم تیز هوش تراکتوری ها با ضربه ای نوک و دیدنی توانست برای دومین بار دروازه حریف را باز کند. 

اخطار: آنتونی استوکس (تراکتورسازی)، محمد حسین کنعانی زادگان( ماشین سازی)

تیم فوتبال تراکتورسازی با این برد مقابل ماشین سازی تبریز توانست با 40 امتیاز موقتا به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کند. قرمزهای تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی جم می‌روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز