فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

العین شانس کسب امتیاز مقابل استقلال را ندارد/ پرسپولیس توان برد السد را در قطر خواهد داشت/ نباید به اشتباهات داوری دامن بزنیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۸۲۲۱۶۳
العین شانس کسب امتیاز مقابل استقلال را ندارد/ پرسپولیس توان برد السد را در قطر خواهد داشت/ نباید به اشتباهات داوری دامن بزنیم
هافبک اسبق فوتبال ایران معتقد است سرخآبی‌ های پایتخت قدرت صعود از گروه خود را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرزاد آشوبی، بازیکن پیشین فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم های استقلال و پرسپولیس را در کارنامه کاری خود دارد، پیرامون برد استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار برنا گفت: استقلال در لیگ طی هفته های گذشته نتایج قابل توجهی گرفته است. البته اگر بازی با تراکتورسازی را فاکتور بگیریم در سایر دیدارها آبی پوشان علاوه بر عملکرد مطلوب و نمایش جذاب نتایج خوبی نیز کسب کرده اند و با برد این هفته خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کردند. شاگردان وینفرد شفر نشان دادند یکی از شانس‌های قهرمانی هستند و می توان روزهای بهتری را برای این تیم در آینده متصور بود.

وی افزود: بازی با نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل الدحیل برای استقلال اهمیت فراوانی داشت و استقلال به خوبی توانست یک ریکاوری روحی و روانی مناسب را داشته باشد و با این برد خود را آماده بازی با العین امارات کند.

هافبک اسبق آبی پوشان درباره بازی استقلال مقابل العین نیز اظهار داشت: بازی در آسیا تفاوت زیادی با بازی در لیگ دارد اما استقلال در استادیوم آزادی می تواند از سد العین عبور کند و بعید می‌دانم تیم اماراتی شانسی برای کسب امتیاز در تهران داشته باشد. البته این نکته بسیار مهم است که تیم ها برای این بازی ها باید از هر نظر آمادگی داشته باشند و در این میان آمادگی روحی و تمرکز در طول بازی اهمیت بسیار بالایی دارد.

آشوبی در ادامه عنوان کرد: به اعتقاد من استقلال مقابل الدحیل قبل از اینکه گل نخست را دریافت کند ساختار خوبی داشت اما متاسفانه بعد از دریافت گل این ساختار از هم پاشید و همین موضوع باعث شد گل های دوم و سوم به ثمر برسد. هیچ شکی در این موضوع نیست که فاصله استقلال و الدحیل سه گل نبوده و نخواهد بود.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره تساوی شاگردان برانکو مقابل نساجی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس با بازیکنانی گرفته نیاز به زمان دارد تا کیفیت بهتری از خودش به نمایش بگذارد، البته در چند بازی گذشته خوشبختانه هماهنگی تیمی سرخپوشان بسیار بالاتر رفته و لیگ در بالای جدول بسیار جذاب شده  است. درخصوص بازی با نساجی باید بگویم پرسپولیس در این دیدار بازی را در اختیار گرفته بود و می‌توانست برنده باشد اما بازیکنان عجله و شتاب زیادی در شروع مجدد و حمله کردن داشتند. در حالی که باید با آرامش بیشتری بازی را دنبال می کردند و سرعت عمل آنها با کیفیت کافی همراه نبود که وضعیت زمین نیز در این موضوع تاثیرگذار بود.

آشوبی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اشتباهات داوری تصریح کرد: اشتباهات داوری را باید بپذیریم و اینکه به این اشتباهات بعد از بازی دامن بزنیم، جز ایجاد حاشیه و برهم خوردن تمرکز تیم نتیجه دیگری نخواهیم گرفت.

وی پیرامون بازی پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر عنوان کرد: قبل از این هم اشاره کردم که بازیکنان جدید به تیم پرسپولیس اضافه شدند و خوشبختانه هماهنگی آنها با بازیکنان قبلی روز به روز بیشتر می شود و این موضوع  بازی به بازی محسوس تر است. پرسپولیس با توجه به تجربه بالایی که در این 2-3 سال گذشته در لیگ قهرمانان کسب کرده است توان برد السد را در قطر دارد. البته این مهم منوط به این است که  بازیکنان بتوانند با تمرکز کافی وارد زمین شوند و در طول 90 دقیقه با تمرکز بالا خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

آشوبی خاطرنشان کرد: تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن  اعتبار خوبی در آسیا کسب کرده اند، هر دو تیم قدرت صعود از گروه خود را دارند و معتقدم همه باید کمک کنیم نمایندگان فوتبال در وضعیت مناسبی به لحاظ روحی و روانی قرار داشته باشند. همچنین از پرداختن به حواشی نیز در این برهه حساس باید جلوگیری کنیم تا به امید خدا با تلاش بازیکنان و کادر فنی هر سه نماینده کشورمان بتوانند از گروه های خود صعود کنند و در نهایت از نام فوتبال ایران به خوبی دفاع کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز