پررسپولیس ایران-السد قطر؛

تقابل حساس و تکراری مدعیان/ پرسپولیس دوباره به یاران ژاوی و گابی رسید

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۸۲۲۹۴۵
تقابل حساس و تکراری مدعیان/ پرسپولیس دوباره به یاران ژاوی و گابی رسید
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در قطر به میهمانی تیم فوتبال السد می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم پرسپولیس ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز در قطر به میهمانی تیم فوتبال السد می‌رود.

پرسپولیس در نخستین دیدار خود در ورزشگاه آزادی به مصاف پاختاکور رفت و این دیدار با تساوی به پایان رسید. علی رغم انتقادهای بسیاری که به بازی سرخپوشان در دیدار خانگی شد، شاگردان برانکو در تلاش هستند تا در این دیدار مقابل السد پیروز میدان باشند.

سیامک نعمتی در صورتی که بتواند در بازی برابر السد گلزنی کند می تواند به رکورد بغداد بونجاح در جدال های رودرروی دو تیم برسد. مهاجم الجزایری تیم السد در بازی هایی که برابر پرسپولیس انجام داده سه گل زده و بهترین گلزن بازی های رودرو است. 

حضور هافبک‌های مطرح دنیا در السد قطر نظیر ژاوی، گابی و جونگ وو یونگ باعث شده است کادر فنی پرسپولیس تغییر در خط هافبک خود را با هدف تخریب بازی حریف و گرفتن فضا از آنها در نظر بگیرد. از این رو احمد نوراللهی با وظایف کاملاً دفاعی در کنار کمال کامیابی نیا قرار خواهد گرفت تا مانع از ارسال پاس‌ از سوی هافبک‌های السد برای مهاجمان حریف شوند.

اولین تقابل پرسپولیس و السد در روز 24 اسفند1351 در قطر برگزار شد که پرسپولیس در دیداری دوستانه با گل‌های زنده یاد صفر ایرانپاک (2) و رضا وطنخواه با نتیجه 3-2 السد را شکست داد. 

نتایج تقابل‌های پرسپولیس و السد:

24 اسفند 51: پرسپولیس 3 السد 2

1 اسفند 96: السد 3 پرسپولیس 1

27 فروردین 97: پرسپولیس 1 السد 0

10 مهر 97: السد 0 پرسپولیس 1

1 آبان 97: پرسپولیس 1 السد 1

ژاوی، 13 مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و 5 پاس گل ارسال کرده و نکته جالب آنکه از 3 حضور قبلی او، دو مرتبه حذف السد توسط استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است. ژاوی در لیگ قهرمانان آسیا، 6 برد، 5 تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود دارد و در کنار 5 پاس گل، یک گل نیز در کارنامه او به چشم می خورد. 

پرسپولیس و السد روز سه‌شنبه برای ششمین بار در طول تاریخ به مصاف هم می‌روند. در تقابل‌های دو تیم سه بار پرسپولیس و یک بار السد به برتری رسیده و یک دیدار نیز به تساوی رسیده است. امید عالیشاه و شایان مصلح که با مصدومیت مواجه شده اند، شرایط همراهی پرسپولیس در سفر به دوحه و بازی با السد را به دست نیاوردند.

لیست بازیکنان پرسپولیس مقابل السد:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ماریو بودیمیر، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، علی علیپور، بشار رسن، ابوالفضل درویش‌وند، سید محمد احسان حسینی، مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، حسین ماهینی، سعید کریمی، محمد نادری، مهدی ترابی، احمد نورالهی، آدام همتی و سعید حسین‌پور

بازیکنان السد در این دیدار یک دست سفید و دروازه‌بان یک دست سبز به تن می‌کند و سرخپوشان هم  یک دست قرمز و دروازه‌بان یک دست سرمه‌ای می‌پوشد. 

گروه داوری بازی پرسپولیس و السد:

داور وسط: کیم دونگ جین

کمک داور اول: پارک سان جون‌

کمک داور دوم: بانگ چئون

کمک داور چهارم: کیم دایونگ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز