یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حیف شد، استقلال می‌توانست برنده باشد/ داور به سود العین سوت می‌زد/ باید الهلال را ببریم

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۹:۰۴
کد خبر: ۸۲۳۷۹۴
حیف شد، استقلال می‌توانست برنده باشد/ داور به سود العین سوت می‌زد/ باید الهلال را ببریم
هافبک اسبق استقلال گفت: مقابل حق استقلال برد بود و به اعتقاد من بازی دیروز بهترین وقت بود که باخت الدحیل را فراموش کنیم و با کسب پیروزی به آینده امیدوارتر شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یدالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون تساوی این تیم مقابل السد قطر به خبرنگار برنا گفت: واقعا حیف شد، استقلال باید این بازی را می برد و توان این کار را نیز داشت.

وی افزود: در نیمه نخست استقلال بازی خوبی ارائه نکرد و به نظر من با آن چیزی که انتظار داشتیم فاصله داشت اما در نیمه دوم شما تعداد موقعیت های خطرناک و نزدیک به گل آبی پوشان را ببنید، حق استقلال برد بود و به اعتقاد من بازی دیروز بهترین وقت بود که باخت الدحیل را فراموش کنیم و با کسب پیروزی به آینده امیدوارتر بشویم. درباره گل درست استقلال باید بگویم داور در همان نیمه نخست هم به سود العینی ها سوت می زد و در کل به قول معروف به سمت این تیم غش می کرد، امیدوارم مسئولان فدراسیون هم فکری برای این مشکل داشته باشند.

هافبک اسبق آبی پوشان در ادامه با اشاره به بازی الهلال و الدحیل اضافه کرد: من الهلال را تیم بسیار قوی و خطرناکی در بازی مقابل الدحیل دیدم، آنها نظم تیمی الدحیل را به صورت کامل بهم ریختند و توانستند به بهترین شکل از موقعیت های خودشان استفاده کنند. استقلال اگر به فکر صعود از این گروه است محکوم به برد الهلال است و باید  تیم را شکست بدهد، کار خیلی سختی است اما نشدنی نیست.

اکبری در پایان پیرامون بازی روز شنبه استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: بعید می دانم استقلالی ها مشکلی برای این بازی داشته باشند و شفر دستش روی نیمکت نیز باز است و آنها برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید حداکثر امتیازات را در بازی های آینده کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز